Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.02.2019 21:45 - не щещ мира, ето ти Секира..
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 2016 Коментари: 1 Гласове:
7

Последна промяна: 10.02.2019 22:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 


    КОГА ще освободите...присъстващите от този ..болен индивид!?
    БЛОГ БГ,ще ви съдя за  умишлен тормоз,и съучастие в кибер Престъпление
    по НК на РБългария..и КОнституцията.
    а, също, и по Закона на СЕМ..за нелоялна конкуренция , и картелизъм..
    Моля за най строги мерки..тук,пред всички,които още не са избягали.
    Юлия П.Тодорова


1. starforlife - Модераторке,
15:24 трябва да ти станат ясни две неща:
Първо - този постинг с нищо не нарушава правилата на платформата. Особено пък да ги нарушава в степен на такива, които дори са подсъдни.
Но за това "по-нататък".
Второ - аз съм по-търпелив и "инат" от теб и ще го излъчвам отново и отново, ако отново го изтриеш.
Е, да, ти може да ми наложиш БАН, но аз пък мога да го вдигна.
Да не говорим, че може да реша от различни новосъздаващи се профили, този постинг да се излъчва денонощно и дори да обсебва цялата "първа".
Дали ти ще можеш да триеш и налагаш БАН-ове със скоростта, с която аз бих могъл да правя по-горното?  


image



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eva666 - ето, още ..лудости...
13.02.2019 10:45
!!!! глори ту глори...божее, че превземки! поза и тъпа суетня..
дрънкаш глупотевини, дело полуДело
всеки САМ се бори по Пътя
дядо ти Добри, също, ноо защо занесе парите в Църквата
имаше хора, мутри, които..
които да прибеерат парите..
/защото такива клетници има, те са в Религиозен екстаз, и транс
това е псих.отклонение , даа...
Ако беше нормален, щеще да даде парите за болни деца
срам ме е, даже да те чета...жалка креатура.. сбъркана...

Съжалявам това общество, което го свърза само с парите.То не е дорасло да го "разчете"!
Коментарът чака одобрение
Постинг: ТИХИЯТ БУНТ НА ДЯДО ДОБРИ
Автор на постинга: sevt9
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2275868
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол