Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.01.2019 21:19 - инкогнито..
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 203 Коментари: 0 Гласове:
3



 

  • Здравейте ,г-н Главчев     

  •      не се познаваме лично,и аз съм родена в Добрич..   

  •      от 10г живея и работя в Германия/ след смъртта на съпруга ми.  

  •       от 5-6г посещавам блог бг, имам активни 3 профила там..  

  •       Разбира се, нямаше как  да не се "запозная" и с творчеств на поетесата    

  •       от Ямбол, Даниела Райчевска, Дела Рай...Коя , коя е?  

  •       Имаме спор, от около 1г, защо тя крие своето л.име, и

  •       спекулира с  доверието,и наивността на потребителите в сайта,  

  •       като използува вече 12г. под най различни имена..

  •        безброй акаунти /инкогнито.   

  •       Ще ви помоля, да бъдете така достоен,и прям,

  •        да разрешите спора, който се    

  •        възбуди в блог бг аудиторията.

  •         Благодаря ви за отношението!      

  •         приемете моите поздрави и комплименти!  

    Юлия П.Тодорова    
                

     п.п.

    •    аз, не съм поетеса,и нямам никакъв физичен контакт..

    •    или конкуренция с въпр.персона,
      извън Виртуалното пространств

    •   ноо, това и поведение е безобразно и нагло,
      и затова реших да

    •      я разкрия на публиката..

    •      Идеята ми е абстрактна,и с идеална цел.

     




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2268871
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол