Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.01.2019 14:48 - Веселба без край...
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 1678 Коментари: 3 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 


image

Германците в САЩ също празнуват

Веселба без граници

През XV и XVI век карнавалът изживява своя пълен разцвет. Тогава за пръв път се появяват пародии на ежедневни случки, както и карнавални представления. В късното Средновековие централната карнавална фигура става шутът като символ на ирационалното начало, на пародията и гротеската. Негови основни атрибути са звънчетата, шутовската шапка и костюмът на точки. Реформацията и Просвещението внасят дълбоки промени в карнавалните обичаи. Едва през периода на Романтиката - /през XIX век/ отново се възвръща възторгът по всички стари обичаи и празници.


image

Карнавалните шествия имат и политическо послание

 

Родината над всичко!

Груповата солидарност, подсилена чрез съвместно пеене и празнуване - това е хранителната среда, в която попадат семената на човеконенавистните послания. Карнавалните събирания и шествия в нацистко време стават още по-великолепни и масови. В крайна сметка режимът искал да покаже и на чужбина на какво голяма популярност и подкрепа се радва сред собствения си народ.

Съпротивата срещу идеологическите злоупотреби с карнавала е била чисто символична - твърди историкът Лайфелд. Имало е само отделни случаи на смели хора, решили се да плуват срещу течението.

 

Автор: П. Колаковски, Б. Узунова / Редактор: Д. Попова-Витцел




Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - ....такъв нагъл Екзарц/така пише Дела/ интелект..клуб се сбрал тук!!!
26.01.2019 18:09
графоман безделен,пак ли те сърби...мазола...
17:53
на болната ..тиква...
сега, аз ще пиша Лично на модерацията
за твоята безумна, досадна критика,
която цели да манипулира Свобод мнение..
и за помпата на баба самодЕлла..Всеки ден на Пва..
обещавам ти, нейният Комп Пушка, ще го изискам Лично пред СЕМ,
инвестора и ГДБОП..като веществено доказателство за изв.кибер престъпл.
още малко имам до великденската ваканция
аз не съм нет-Дрънкало като теб,а действам..оффлайн..
защото съм на 100% сигурна в Правото /си
/ако бях в Сф..ехх,ако бях...
без поздрав...
цитирай
2. milady - моматъ въскъгъска са...ядосала пак..
26.01.2019 18:31
Което може би чисто технически е невъзможно, щото баба ти не спи и денонощно дебне блогерите и се чуди къде да лее помия. Конкретно при нея става дума за сериозни и дълбоки шизофренични аномалии, в комбинация със силна злоба и неадекватност.
Моят начин на справяне е пълен игнор към такива ненормални особи. Ако всички прилагат пълен игнор, блогът ще е чист. Хората понякога се връзват да се обясняват и да я допускат, а даде ли й се трибуна, помията й лъсва навред.

4. milady - веселино...моме,виж се..
18:29
кой спи тук...манячке смешна нетна...
още не съм казала гък, и ти се тЪпоса при тъпоЛексъ..
аз съм баба, да,не ми пречи.. а ти си една задръстена, селска мома, остаряла тук..Защо?
кой би те изтърпял ,да си вириш краката като улава по 25ч..в Мрежата
що да не пиша..имам Акъл, време,Мерак и др..ресурси..мразя Контрола...
блога е без пари, като не те кеффи ..айде у Фейсъ,шапке розАва,непоръбена
цитирай
3. eva666 - дообре де..а, къде да кажем..какво мислим?
30.01.2019 21:45

Re: ще ти пиша..тайно..
Миссана, аз съм превъртяла Играта тук..65 пъти
защото, това е ..нечестна игра...подла, мръсна..
ако, някой реши, да "оправя" Нета, или блога
най сериозно обещавам,да идем заедно при един
многоо добър лекар...имам добрите връзки..
Аз НЕ харесвам Чу,има тук там сантименти,
и печели..самотни Сърца..
но,това не е за моят вкус..камо ли тези лигавни с Валя , и др...
непоносимо е /тук си абсолютно прав!
но, това,което прави Дела Рай, ще го докажа
простоо така...за мой кефф..
....дано не ме домързи..
пр вечер на теб..

Изпратено: 21:20 От: eva666
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2263451
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол