Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.01.2019 12:19 - хеппи...дейс
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 784 Коментари: 4 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 


     Светът  е Огледало!!
 на ръба на Вселената...
  там се сътворяват Чудесата!

    image


image



Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - :-))))
05.01.2019 12:50
в коша за пране..ама,инак Мъж и половина.. с тънка усмивка и опасна муцунка..
на баба Радост Голяма..Обичам те!
цитирай
2. codetroina - аз винаги съм Ябълката на ..пандора../съдба..зодия Меркурий съм..
05.01.2019 17:09
5. starforlife - ~ 4. blackpredator
17:03
Виж сега, празнопишковецо...
Разликата м/у твоята Плондерка и Валерката е следната:
Валери често е с речника на не дори гамен, а простак. Но:
1-во - той е Мъж и е Мачо, а Плондер УЖ дама
2-ро - той е открит и нелицемерен, а Плондерката противното - притворена и лицемерна.

"Доказвам" ти го само и с нещо от преди минути:
Опитах да пусна два коментара под постинга й на "първа" в момента.
Първият беше "против" Домакинката в момента и казваше някои неща като предупреждение за нея.
Плондер не го допусна. Дотук добре - няма лошо.
Лошото идва когато тръгва да ме "уговаря" да го излъча като постинг и за кой ли път в нейния всезнаещ стил да ме порицава, че видиш ли, ако съм искал да го направя - да съм го направел отдавна. Ставаше въпрос да ви оттърва от Юлия.
Че ЗАЩОООО?
Защото е достатъчно откачена? Всички сме такива.
Но и при нея разликата е, че не е лицемерна, а първосигнална.

До тук следиш ли ми мисълта, БлякЧУ?
Такааа...
По-интересно е, че въпросната ти "светла" Плондерка не допусна (и двата ги изтри неодобрени) и втория кометар, в който й казвах ИСТИНИ, а именно:
- Че никога не са я чели повече от 60-70 човека и да твърди, че е имало години да я четат стотици е меко казано лицемери.
Пояснявах, че това е така спрямо всеки тук - няма блогър, който да е четен от стотици. Никога. Никой.
По-интересното е друго обаче.
Питах я след като твърди, че видиш ли я помпали против волята й и не й е за "първа" - ще приеме ли от ен решение как дори да я помпят - да не се появяват постингите й там?

Схващаш ли, БлякЧУ?
ЧУ е Мъж и всичко мачовско (псувни, лоши думи, цинизми) му е простено.
Докато Плондер е една чиста проба напудрена лицемерка!
Която живее в блога, но се прави на света вода ненапита.

Аз казах.
И се подписвам за казаното пък да я видя с нейните "пушки" жалката смешница.

инж. Георги Стоименов
цитирай
3. codetroina - най най ...
06.01.2019 21:26

21:10 - най най Любимата ми Tema/ baba Wo..

baba Wo, да ми каже..коя съм...и каква?!!
а за нейните Делла и документи, още дълго ще споменавам,и тук и у Фейсъ..
аз не съм трътка тотова..че, да слугувам и се страхувам..от разни дрти пушки
и, АНОНИМНИ..Нетни бръмчалки..като Вал Де Зорката с 10 имена/и мъжки вкл..
имам Време,Опит,Акъл, Мъдрост,устойчива Сила и..разни други неща ..поне за трима..
......, и не съм тук, за да печеля каквото и да било..
ни във Физичен,нито в интимен контакт..
та така,Светли балалайки..
умрели от СамотиЯ,и снобариЯ..
и намерили в Мрежата СебеРеализация на цялата си.. !Чудна Илюзия..
скучни сте...до Смърт../това ви подтиска, и дразни..
и ,това е релевантно и..ноторноо!!!
аз, съм Юлия
а, ти, коя беше, Дъ Ръ..?


Има и други хубави хора, но в момента от около 3 години само четат мълчаливо, защото си уважават спокойствието.
Знаеш какво беше и какво стана, но няма драма. Всичко тече... ;)))
Искам да чета хора с богати преживявания, бродещи енциклопедии, онтологични истории и метафизични сблъсъци между воля и избори, между истини и изкушения.

Постинг: О,мишки гладни!!
Автор на постинга: codetroina
цитирай
4. codetroina - пиша си тук, на скрито/да не ме наковат пак..старите пушки.
06.01.2019 22:17
баба ти..ИДЕЯ си..няма...
22:06
през колко и какви Избори и..метафизики е минала Моята Личност..
смяхх,смяхх ме е многоо пред тази..жалка, показна, Нетна..фукня..
не ме касае никаква лексика Човешка..
еквилибристи..смешни..на думи излишни и..перверзно богохулни....
изкушена ,била баба ми..
от парите и секса, ясноо като бял ден..
и ,от БЕЗумната Суета да Я харесат
поне 7 000 000 китайчета..всеки ден, и ката нощ..
Гоолямоо кино,гооолямооо.. трета класа..
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2273673
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол