Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.10.2018 11:05 - Суета на суетите...
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 2197 Коментари: 12 Гласове:
11

Последна промяна: 02.10.2018 12:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
image

остарявам….

преди спортувах,пътувах..флиртувах..

сега..гледам като теле Гугъл Ърт..и, чаткам..

преди имах 2 гаджета  и един мъж,

и имах търпение, нежност и страст

да ги обичам..един след друг..

сега имам 10 акаунта..

и..3 активни!!

но, едва успявам, да ги поддържам..забавни..

преди имах колеги,приятели,децата ми..

сега имам...101 „добавили в любими“...

преди играех шах,йога и 5 обиколки на Морската дневно,

сега имам  Jeep Grand Cherokee

 и я карам с крака..

.. по-точно с..бедра, защото е аутоматик/ 300кс...
...чу ли, марипосо866,дрисламалказлобна..

преди четях „Портрет на една дама“ за 40 часа,

сега  чета през раб.време изобилна блогова халтура..

и  фригиден инфантилен пУетизъм ..за закуска…

преди обичах секса,и да флиртувам, както дишам..

сега умирам да се праВя на лоша, защото умирам

от Вселенска скука..

преди..ахх..преди, как вятърът духаше в главата ми..

и как  бърбореха глупости...устата  ми..

а вие помните ли онези дни, дами и господа?

Суета на суетите,на пусто е тази Игра...


всяко иносказание е словоблудна перверзия
и жалко лицемерие ...не ли?

и,няма нужда от диагноза тук...

намиг,кака Джули





Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. predatorkapredatorka - :)))))
02.10.2018 11:32
кумоделоо, спри да бъркаш на п-ва, ще ме ядосаш истински..
и недей помпи тъпата пенка патриция1111..с тъзз безумна чалгАрия..
подНебесна,стана за смях и ташак/отдавна..
цитирай
2. milady - !!??
02.10.2018 12:13
и 55 пъти, да ревеш на модерацията..Публиката те..разбра..
цитирай
3. milady - :))))) пиша лс на маман делла, а тя ми отговаря...
02.10.2018 20:04
на 1000 км съм от ...блог бе ге тоо...
каква мелодрама...а...
цитирай
4. ladylady - само луди и..пенсии останали тук...
03.10.2018 10:17
с по 101 стихосбирки и..почетени в Алманаха за Световни.. гении
цитирай
5. milady - ?? и тоз за морал..ще ми говори..
04.10.2018 14:24
РАЗГОВОР С MISSANA

цитирай
6. ladylady - :))))) сбърках с 2 г, но в Диагнозите съм най добрата..профи..
04.10.2018 16:28
Re: Re: деде..за ташак ставаш../затова те помпат..
Младене, само дълбок Психар, може да се забие
до гъза на бабаросса, тъпата плоска изтривалка.
която за нищо не става , Карма..
аз не съм Жена за Чу, не ме бъркай..
по-скоро Валя ми е приятелка, а тя е Жена с гл Ж, даа..
а, не като онзи Семьонофсски смешен навлек с три гуши и шкембак на Буда..сбърканаат пУтеса Росса
аз пиша за кефф, и да ви се смея..
на плоската примитивна амебност..
какво общо има тук секса, бе деде
/на 64, си ок..сбърках с математиката..
а ,Чу на 62..
моето гадже е 45, не ме мисли, колко съм красива, бодра, и луда...
айде, до кукане..доцентее...
Изпратено: 16:09 От: ladylady
цитирай
7. milady - !!!!!!!!
04.10.2018 18:25
Re: Ти
от missana на 02.02.2014 @ 02:14:18
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ти, yoro, за подкрепата! Но не бих искал да станеш курбан заради мен. Един Рицар може да се справи сам с подобна ситуация. А тези, които дръзват да излязат срещу Рицаря със задкулисни средства, трябва да знаят, че той понякога е и Дракон и вместо него наказва самото провидение. Никой, който е вдигал ръка срещу Дракона не е завършвал добре. И справедливостта ще бъде въздадена от Високи покровители, за което скоро ще имаме вест!

Желая ти за съхраниш високия си морал и да пишеш все така хубаво!

Твой: Мисана
цитирай
8. platan - Хм,
07.10.2018 11:12
В началото на постинга, аха-аха да те съжаля. Сетне, аха-аха да ти завидя. Минутка размисъл и... реших просто да се радвам за теб. Дано не ти идва твърде постничко това мое емоционално решение. :)))
цитирай
9. milady - :)) благ за усмивките и аз, платане..
07.10.2018 12:12
platan написа:
В началото на постинга, аха-аха да те съжаля. Сетне, аха-аха да ти завидя. Минутка размисъл и... реших просто да се радвам за теб. Дано не ти идва твърде постничко това мое емоционално решение. :)))

цитирай
10. zaw12929 - ТОВА, КОЕТО ИМАТЕ Е. . . ДОСТАТЪЧНО, ...
08.10.2018 20:41
ТОВА, КОЕТО ИМАТЕ Е ... ДОСТАТЪЧНО, ЗА ДОБРА ОЦЕНКА НА СЕБЕ СИ, ЗА ЗДРАВЕ И ДЪЛГОЛЕТИЕ- ЖИВОТ БЕЗ УПРЕЦИ Е ЖИВОТ БЕЗ БОЛЕСТИ

МАТЕРИАЛЪТ Е ЕМОЦИОНАЛЕН, КАТО ТЕКСТ И КАРТИНА НО СТАРОСТТА ( КОГАТО СМЕ НА ГОДИНИ НАД 60 И МНОГО ПО ВЕЧЕ) ИЗИСКВА УКРОТЯВАНЕ СТРАСТИТЕ БЕЗ СТРАХ...МЪДРОСТТА ВЕЧЕ Е ТВОЙ СПЪТНИК ... ПОГРИЖИ СЕ ЗА СЕБЕ СИ- НИКОЙ ДРУГ НЯМА ДА ГО НАПРАВИ! ТАКА МИСЛЯ МОЕ МНЕНИЕ А ДЯДО МИ КАЗВА: "СЛУШАЙ УМНО ВСЕКИ, НО ОТ УМА СИ НЕ СЕ ДЕЛИ"!
ПОЗДРАВЛЕНИЕ. УСПЕШНИ ДНИ!
цитирай
11. milady - не разбирам от старост..нали Душата няма възраст, мила завке..1999
09.10.2018 09:48
СТАРОСТТА ( КОГАТО СМЕ НА ГОДИНИ НАД 60 И МНОГО ПО ВЕЧЕ) ИЗИСКВА УКРОТЯВАНЕ СТРАСТИТЕ БЕЗ СТРАХ...МЪДРОСТТА ВЕЧЕ Е ТВОЙ СПЪТНИК ...
цитирай
12. ladylady - на колене и се покай, Човеко, дребен си..пред НеГо..
27.10.2018 11:40
Re: Re: Ех, бабе! Гони те грозна склероза.
Аз ти се чудя на акъла, как слезе толкова ниско с този жалък стихоплетец Валери. Ако наистина разбираше нещо от поезия, щеше да се засрамиш, че му пишеш хвалебствия. Той е на светлинни години от поезията.
Но няма смисъл да говоря повече. Наричаш се войн, а спрямо него се държиш винаги като лакей. Язък, че си чела Кастанеда и се хвалиш наляво и надясно с това. Ха да те видя стиска ли ти да напишеш нещо остро срещу Валери, Войнке? Не, защото веднага той и Валя ще ти надуят шушоните. А ти си една голяма Бъзла.

П.П. А да наричаш чурка нещо, което се пише само с три букви и е с твърде големи размери, е просто смешно.
Изпратено: 25.10 23:37 От: missana
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2262734
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол