Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.03.2018 15:09 - любовта на Шамбала и шуткин
Автор: troina Категория: Тя и той   
Прочетен: 6002 Коментари: 25 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

image

image

Мъжко прасе от ферма в Швеция е нещастно влюбено в бик за разплод,съобщава The Local, цитиран от БГНЕС.

Напъните на нереза Кале да спечели любовта на бика забелязал пръв фермерът Магнус Нойман. "Щом за пръв път видя бика,

Кале бе обзет от такава страст, че прескочи оградата на пасбището и хукна към него. Бикът нищо не му стори, не го прогони, нито го нарани. Беше просто смутен и се чудеше какво да направи, докато Кале се въртеше около него, душеше го и съвсем очевидно го ухажваше", разказва фермерът.

 

"Флиртът, разбира се, бе с нулев успех. Трябва де се отбележи обаче, че Кале има страхотен вкус - избра си най-красивия бик в цялата ферма!"

По думите на Нойман, въпреки нетрадиционната си сексуална ориентация, Кале продължава да изпълнява най-съвестно своите обязаности, като редовно се чифтосва с женските свини.

 



Гласувай:
13



1. troina - един сериозен..въпрос..
19.03.2018 15:12
.Въпрос на деня
в кой точно путкин е влюбена Мара ала бала
цитирай
2. hater - путиноид долу горе се понася но ...
19.03.2018 15:20
путиноид долу горе се понася
но путиноидка е самата отврат в чист вид
цитирай
3. troina - нее,напротив,поли..
19.03.2018 15:35
шамбала путКина си пасва перфектноо..
НУ, ребята!!
да здравствует наша маша шепова общата!
поздравляю!
цитирай
4. milady - според..многоо по-умни хора от мен,
19.03.2018 17:15
Путин е мъртъв- след атентат през 2012г..
той има 25 двойника, долу горе..
и вие гледате Театъра ..на Великите кукловоди..
това е и моето най сериозно мнение..
/който ме познава, знае, че съм нетърпимо досадно ..сериозна..
а, вие ,пляскайте с ръчички, ребята весельие!!

Wenn Du Lust hast, klatsche in die Hand:)))
la la la...
цитирай
5. milady - https://bultimes.com/pokushenie-nad-putin-ubiha-lichniya-mu-shofor-video/
19.03.2018 17:17

още малко..,Конспирация„
Света, НЕ е това ,което виждате..
цитирай
6. troina - като забъркаме Маша и 3 ма Путиноида, получаваме една ментална каша, на първосигнални примитиви..
19.03.2018 17:40
27. troina - мъръ, и тя ..наклон ша дава на световната Геополитика / хаххахахха
17:38
той,полигор и с 25 профила са оправя,и поезията му на ниво,и Акъла..
ама, ти, и с един гол пак не моеш
/добре, че е чепърдалото и др.пенсии да те забележим....
ко прай детегледача, ибач, маро, да не дуухнаа..
цитирай
7. saankii - има нещо сбъркано в този сайт..
19.03.2018 17:48
Умните мълчат,
простите..крещят, и се напъват
се на пЪрва!!
ей, затва казвам..България е Абсурдистан..
нема такава държава, и нема такъв проЗзз народ..
басси..съдбата, и Кармата/казала баба Ванга, друга видна мошеничка..
мили хора, вие живеете ли, изобщо...
осъзнавате ли Гротеската, в която сте набутани, или..само тук е така..
уви, не вярвам..
цитирай
8. troina - а, тоз тук ми е “любим, заедно с дядо борне..
19.03.2018 18:17
18:16 - мерлинчоо, споко, ще има да си платиш тока..
що не ме пуснеш, да кажа пред всички
колко си..прозз, ама креслив, ниско бюджетен тролски жабок
тези които правят Войните, играят заедно,Дурачок мой..
гледай..„къде са парите.“, а не кой ти духа под опашката..
рядко упорит и тъп трол си..
ама, пусти глад..
без усмивка, Юлия

Коментарът чака одобрение
Постинг: Путин: MISS ME?
Автор на постинга: merlin68
цитирай
9. predatorkapredatorka - признавам, че съм..мн.луда..
19.03.2018 18:37
да седя тук и да чета полит. тролизми,
и тъпограми на килограми..
на боси пУтети, ноо
но,дал ми Бог многоо Енергия..
и време за губене..
иначе, аз раздавам хапчетата
чу ли, Магареснико68..
засега е така, че даже и ми целуват ръце,
и ми плащат..
каква ще бъда сл.20г..не е сигурно..
но, не губя кураж..
цитирай
10. enetrada - Дали Шамбала не използва снимката ...
19.03.2018 21:10
Дали Шамбала не използва снимката на Путя, за да достига до многократен оргазъм?
цитирай
11. merlin68 - predatorka troina saankii ...
19.03.2018 21:22
predatorka troina saankii milady...
нали ти казах да си пиеш хапчето и да си лягаш. Или от дъртозата сън не те лови и само шопари и бикове в главата ти щъкат:)
цитирай
12. troina - магареснико, аз ти отговорих, но..
19.03.2018 21:38
ти ме изтриваш, щот си..полумъж, полублогер..
и едно НИЩО с претенции..
е сега ще повторя за..всички..
когато прочетеш всичко за Втората световна война,
може и да разбереш причините за Третата/хибридна/
и ролята на Манджурския „елемент„ ПутКин..
но, изгл, ще ти отнеме още доста време, докато пораснеш..
иначе, за хапченцата, многоо си скучен..
аз ги раздавам, и ми целуват ръцете за това,
и даже ми заплащат многоо добре..
тук е 20, 30 ,момко..
даже и Времето е с мен..
а, за Реклама ще вземам вече ойро..30е на коментар..
цитирай
13. troina - Абсолютно си в целта, умника ми Ти/ мара си пада по дърти, над 55..
19.03.2018 21:39
enetrada написа:
Дали Шамбала не използва снимката на Путя, за да достига до многократен оргазъм?

цитирай
14. saankii - магаресника си мисли, че шамбалата-мара е пут а и половина/ ххиих, къфф лапни шаран..
19.03.2018 22:27
мара е дълбоко комплексиран жираф,
с дълъг нос, малки очета
никакъв бюст,
и копита №45..
е, кой нормален мъж, да хареса туй дете на природата..
което..тук пораснало..чувате ли..
мара кибика в този сайт откак е пълнолетна, до сега на 33
за да чака...татко си..
цитирай
15. troina - а сега,лека нощ на Мерлинчо- кукундрела леолео, и да му простим деменцията../на 68е
19.03.2018 22:48

и му подам нещо да попрочете..само с писане не става, байно..

15.01 14:14 - Шизофренията на хибридния путин

nkf.blog/politika/2018/01/15/shizofreniiata-na-hibridniia-putin.1588306
цитирай
16. omv - Шамбала задница продала изтри к...
20.03.2018 00:45
Шамбала задница продала изтри коментара ми, а аз посочих само очевидното: нейните постове приличат на банки за вкисната сперма, защото там редовно се изфъргат позастарелите блогови чекиджии. Между два обстрела споменават нещо за политика и какво биха посвирили на Путин, ако е угодно на Русия.
цитирай
17. nalia - Я, будущето събрало очите на Путин!
20.03.2018 08:12
А редовият руснак става все по-разноглед, чудейки се къде го очаква успехът:))

Честита пролет, Юлче!
цитирай
18. troina - Честита Пролет,приятели! https://youtu.be/rzpW7P83sb4
20.03.2018 10:31
Благодаря, че няма минуси..
това ми дава Надежда, усмивки и радост..
бъдете Свободни..

Enya - We are free now
цитирай
19. shambala - .
20.03.2018 12:18
Гласувах с минус. Отнех ли надеждата, усмивките и радостта ти, лелче? :)))
цитирай
20. marmalady - маро, с тезз бикини от Меркадо..
20.03.2018 12:33
следващия път няма да те пусна пред хората в моя блог
аз съм популярен Естет, и..заклет Хейтър
аре, духай там..на путинската седянка..
след 25 г..може и да се разберем..някак..
аз,Джулия
цитирай
21. ladylady - марчее,къде са буташ из краката ми/не можеш да мислиш дори така бързо, както аз пиша, и Работя/чат пат..
20.03.2018 12:42
а, полуПроводника Стоянчо, от Русчук..
19.03 18:22
има патАлогичната мания, да помпи само..луди..
даже и мен/ хехе...
ноо,аз го разкарах, след като разбрах миналото лято..
защото НЕ съм луда и ме е срам..
полигор мн.рядко ми удря по някой помпа, щото..заслужавам..
ноо,вие разбирате от военна музика..
нали,шапшало?
цитирай
22. nkf - Скоро смятам да поздравя нашенс...
20.03.2018 13:11
Скоро смятам да поздравя нашенските руспутинофили с един пост - тъй и тъй мина трети март, пък и рашънските избори, та.... Аз лично намирам путин за безкрайно полезен: той ще завърши великото дело по окончателното разковаване на матушката ИМ. :) Честно казано, по-полезно ченге не съм виждал. вярно, че е дразнещ - един такъв никакъв хобит, при това злобен, но... Идеални няма. Още по-малко пък има идеални полухора. Само не мога да си обясня защо толкова му се радват тукашните wanna-be рсуняци? Имаше една статистика, която показваше, че 90% от руснаците /включително и рускините/ искали путин да им направи бебе. :)))))))
цитирай
23. nalia - Не брой шамбалския минус, Юле, фрустрирано е горкото:))
20.03.2018 14:32
shambala написа:
Гласувах с минус. Отнех ли надеждата, усмивките и радостта ти, лелче? :)))

цитирай
24. troina - хубава работа, ама...русскоя..засл.си..Психолог.анализ, колега..
20.03.2018 16:43

Имаше една статистика, която показваше, че 90% от руснаците /включително и рускините/ искали путин да им направи бебе. :)))))))
цитирай
25. troina - казах МУ аз на детето, Трол да си, е Титла, марийке,а не крассное гащи по 2е..
20.03.2018 16:45
nalia написа:
shambala написа:
Гласувах с минус. Отнех ли надеждата, усмивките и радостта ти, лелче? :)))


цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: troina
Категория: Тя и той
Прочетен: 725987
Постинги: 283
Коментари: 2729
Гласове: 2259
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031