Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.01.2018 10:59 - за обида и клевета/6 000 бона!
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 1944 Коментари: 13 Гласове:
5

Последна промяна: 13.01.2018 11:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    
   image

      РАЗГОВОР С DOBRONAMEREN
който сее бури, жъне Ураган Джулия, деде..

Рашков,по=добре си сложи отново желязната модерация,
така и така, си въздух под налягане 
пРостол е беден, страхлив, и изкукал,
но от теб като нищо 
ще изкяря 6 бона..ей така за спорта..
това е продължаващо битово престъпление,
обиди и клевета с-у Личността Юлия П.Тодорова.
имам достатъчно твои„плюнки“, за да те осъдя..
ни си правя шега, даже и свидетели ще събера..
така, че не си търси белята..
няма да можеш да я понесеш..
Юлия



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. marmalady - тук май са нужни лелки за бебета над 65
13.01.2018 12:35
и преди имаше..проозз народ,
но,сега имаме и Интернет на корем..
за лудо пиши, за лудо не работИ.
цитирай
2. saankii - боже каква тъпота и сюрреализъм..е тва..
13.01.2018 15:12
Боже само дърти откачалки тук...
14. leonleonovpom2 - Благодаря ти ,Германтигър!
12.01 21:10
Аз не съм казал , че Българите са траки, но винаги съм твърдял ,че са техни наследници!

???
дядка,май само ти и Уондърицата с 55 имена
мърдате още,и аз да ви се смея..
каква таня, кви пет лева, bven e
„таня“.. ama na kukuvo лято..
пак е дъртата Чудококошка, а не друга
а ,ти се чудиш ,какви простотии да пишеш от 1г
лозе нямаш ли,жена, маза, карти,табла..внуци..
Алхимик и досадник, прав е маркНатан..и рустам..
мадам Юлия
цитирай
3. dobronameren - Това разговор с мен ли е
13.01.2018 19:06
или лудите мармалейди си говорят помежду си с кораба-майка джулия?
цитирай
4. milady - аз си имам ИМЕ, не го крия, айде да кажеш на всички..за какво ме плюеш, и преследваш
13.01.2018 19:29
dobronameren написа:
или лудите мармалейди си говорят помежду си с кораба-майка джулия?



и не само мен, г-н Х Рашков..
ето,имаш трибуна..
нямам педерация,знаете..
цитирай
5. troina - не ми пиши любовни ..отговори, че и плагиатстваш, ето, тук ..отговора искам за 6 000 лева..
13.01.2018 20:24
09.01 15:16
РАЗГОВОР С DOBRONAMEREN

Ок, аз имам 8-9 бан-ана, е, и? НИКОЙ няма да спре моята сВобода
не ми се бутай м-у краката, дядка
аз никъде, никога
не съм те „позовала“ и търсила, нали..
аз НЕ съм.pompadurkreten,
кретен си ти, и то на възраст..
аз се подписвам от 1г заради такива
..лаладжии и безделници като теб
какво да ти поискам в замяна твоите
злословия и долни обиди към мен,Дама на 60г
НЕ съм се крила никога,
а Любимият е до мен всеки хУйкенд..ако питаш..
имаш ли селско вино?
аз,Юлия П.Тодорова, Берлин


хахаха... Да ги разправя тия глупости на LeonLeonov.
цитирай
6. dobronameren - Имаш отговор
13.01.2018 20:27
Нарича се "Отговор за 6000 лева" и е публикуван днес 13.01.2018 в 19:17часа.
Ама не си го пуснала, администраторке - такъв постинг няма в БЛОГ.БГ. Уникална страхливка си. Пък се бараш ербап жена.
За интересуващи се - можете да прочетете моя отговор, но трябва да влезете директно на http://dobronameren.blog/
цитирай
7. milady - това са..локуми, и то меки..вж картинката по-горе..
13.01.2018 20:32
7. dobronameren - Имаш отговор
20:27
Нарича се "Отговор за 6000 лева" и е публикуван днес 13.01.2018 в 19:17часа.
Ама не си го пуснала, администраторке

аз ,администраторка,
без такива маневри, йезуит жалък
безсилен си, затова се въртиш насам и натам..
цитирай
8. dobronameren - Днес сутринта получавам съобщение от приятел, който ме пита прочел ли съм заплахата към личността ми от лицето starforlife в този постинг
14.01.2018 11:17
Чета този постинг сега, но никъде не намирам нещо от въпросния Гого. Не само към мен, но и към никого. Влизам в статистиката си – и тя твърди, че starforlife ме е посещавал снощи късно вечерта. Значи вярно е! Не мога да цитирам точно какво се е опитал да скрие тоз смелчага няколко часа по-късно, но горе-долу знам. Заплахата му била да престана да клеветя РЕАЛНИ ЛИЦА от БЛОГ.БГ, щото щяло да ми се случи нещо. И още: Заплашителният текст бил подписан “Георги Стоименов”.
Г-н Гого, пардон Георги Стоименов, три забележки:
- Не само Джулия от Баден-Баден е реално лице. Аз също съм РЕАЛНО ЛИЦЕ. Даже по-реално от “Юлия П.Тодорова”, защото в тази жена живеят поне 8 блогови самоличности, докато аз съм си един.
- На вас ли трябва да казвам, че всичко публикувано в Мрежата, остава завинаги и не може да бъде изтрито от никого. Голямата трудност е, че намирането на Нещо е почти невъзможно в този гигантски архив, ако търсещия не знае къде да търси. За щастие аз имам личен архив от всичко за което пиша и го предоставям с огромно удоволствие на всеки, който се заинтересува.
- Фактът, че пускате коментари, които след няколко часа триете, говори, че сте един обикновен страхлив подлец. В това отношение ми приличате много на един друг мой “доброжелател”, Theeconomist се казва. И той пише, трие и бяга. Ега си блога ви.
Впрочем тоз “икономист” къде се скри и остави няколко луди и страхливи да обиждат и плашат със съд. Ама насреща е моят личен архив.
цитирай
9. milady - защо да не пиша с 5 имена? имам закалена Психика, и характер, не се грижи за мен..
14.01.2018 11:23
Не само Джулия от Баден-Баден е реално лице. Аз също съм РЕАЛНО ЛИЦЕ. Даже по-реално от “Юлия П.Тодорова”, защото в тази жена живеят поне 8 блогови самоличности, докато аз съм си един.

цитирай
10. cortana - 9. dobronameren
14.01.2018 16:31
'Велики микро-програмисте', ако беше чел този, за когото се изказа, че е слаба ракия (или беше 'микро-програмист':))), щеше да ти се е изяснила структурата на Интернет въобще, както и точно колко време и къде се съхранява информацията в Мрежата, а не да пишеш поредните глупости.
Освен това, щеше да си научил как може да търсиш ефективно с помощта на Гугъл (който НЕ Е 'портал' - друга твоя глупост, писана наскоро) и щеше да си прочел 33ти коментар тук: http://dobronameren.blog.bg/history/2018/01/09/chetivo-za-bylgari-blogyri-i-drugi-lica.1587215

Не зная още колко трябва да се излагаш, за да проумееш, че си смешен и жалък и не знаеш и 1% от това, за което претендираш. :)))
цитирай
11. milady - и аз имам Архив, не размивай темата, бъзльо си ти, а не Жоро, когото познавам, а комента е там..
14.01.2018 16:53
В това отношение ми приличате много на един друг мой “доброжелател”, Theeconomist се казва. И той пише, трие и бяга. Ега си блога ви.
Впрочем тоз “икономист” къде се скри и остави няколко луди и страхливи да обиждат и плашат със съд. Ама насреща е моят личен архив.

хайде кажи, извинявайте,
и си пази болното здраве,
сложила съм ти диагнозата в поста..
цитирай
12. starforlife - Понеже Корти ми е писала, та да хвърля едно око.
14.01.2018 19:13
Добронамерен, ти явно си посредствен човек с големи претенции, но малки покрития. Сори, но с такова впечатление ме остави още снощи, а сега го затвърди.

Запомни едно: Георги Стоименов винаги стои отговорно зад думите си с личността си.
Докато... да не гледам как си се назовал там, не го прави.

Това е достатъчно да си лек като перце.
(Чети: смешен, глупав, наивен... както там сам решиш в такъв тон)

Георги Стоименов
цитирай
13. dobronameren - Аз съм дал вече своя отговор, Гого
03.02.2018 11:39
Нарича се "Отговор за 6000 лева" и е публикуван още на 13.01.2018 в 19:17часа. Нали можеш да го намериш, дори администраторката да го е изтрила от официалната история на блога?!
Там, в разказа на Чудомир "Косачи" съм запазил "горилата от Пловдивския панаир", защото се отнася за Жената. Ти лесно можеш да го пригодиш за Мъжа - как е горила в мъжки род.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2262180
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол