Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.10.2017 10:17 - Богинята на Милосърдието Kuan Teng) https://youtu.be/gaVvvJf-4eE
Автор: troina Категория: Тя и той   
Прочетен: 6803 Коментари: 6 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
      image

   
   Храмът на Богинята на Милосърдието, стария китайски храм на остров Пенанг, разположен в сърцето на Чайнатаун – най-старият квартал на столицата на щата Пенанг. Това божество в женски облик, Куан Ин, спасява от различни злини, помага на всеки, които я иска. Богинята на милосърдието се счита за целительницей, помощницей по време на раждането, покровителка на жените, на децата, покровителка на моряците, занаятчии и търговци. Тази богиня, почитан от почти всички религии в Китай.

През 1728 г. в храма е положен първия камък, го посветил на Дева мария на Милосърдието. В построена през 1801 г. на храма вече започнаха да почетат Богинята на Милосърдието. В първо време църквата служи не само за религиозни цели, в него се срещнаха членовете на китайската общност.

В модерния Джорджтаун построени много нови и по-красиви китайски храмове. Но точно този е включен в списъка на световното наследство на ЮНЕСКО. За да оценят красотата и значението на храма, трябва да не бърза и да се приближите към него. Сградата е украсена с каменни фигури на лъвове и умело разположени със статуи на дракони. В строеж, изграден по законите на фън шуй, има три източника на вода: под главния олтар на богинята, вдясно от него и близо до храма. Водата от всички три кладенци има лечебни свойства. За да повярвам в чудодейственную сила Гуан Ин, трябва да знаете в най-новата история на острова: при улавяне Пенанга япония по време на Втората световна война, на територията на храма не избухна нито една бомба.

В храм, богато на аромати на сандалово дърво и тамян, идват да се помолят и да поиска помощ от Гуан Ин. Преди далечни плуване тук непременно идват китайските моряци. В определени дати в храма се стичат всички си фенове. Смята се, че в деветнадесетия ден на три лунни месеца – от втория, шестия и деветия, богинята получава просветление. Поклонниците идват в тези дни за нейната благословия. А пред храм са празнични представяне на китайската опера и куклено шоу.




Гласувай:
6



1. ladylady - извинете ме за досадата, ето и най-Голямата опашата лъжа на Жорко със 100имена..
15.10.2017 10:29
кои 4 човека ?
ето най Голямата ти лъжа
/само на теб звъня,с анка си говорим отдавна, питай я..

ПС: И едно важно уточнение:
НЕ ПРИКАНВАМ ХОРАТА, КОИТО НЕ ХАРЕСВАТ ЮЛИЯ ДА СЕ ОРГАНИЗИРАТ С/У НЕЯ!
ДАВАМ ГЛАСНОСТ, ЧЕ ИМА ВЕЧЕ 4 ЧОВЕКА, НА КОИТО ТЯ РЕАЛНО ПРИЧИНЯВА ТОРМОЗ, ЗВЪНЕЙКИ ИМ (ЧЕ ДОРИ И В СЛУЖБАТА НА НЯКОИ) И ЗАПЛАШВАЙКИ И ОБИЖДАЙКИ ГИ, И ТЕЗИ ХОРА НЯМА ДА ПОЗВОЛЯТ ТОВА ДА ПРОДЪЛЖАВА!


///////////

ще копирам и тази Клевета, щото хич не съм мързелива..
а, може ли и да поправям грам.грешки..в тази безкрайна логорея..
дразни ме многооо, аз съм лингвист от малка /от 3 клас..

г-жа ,или г-н ysmivka /бас слагам, че е жорката..
правилно е да се напише Идентичност..
а не Единтичност..
поне Гугъл имате, моля ви!
цитирай
2. saankii - ахъм, тук има още..нотариални..мизерии в Търново, града голяма...
15.10.2017 10:51
Но не ме кефи НЕистината.
Дахтаров!
Това е нотариуса или по-скоро кантората, която направи повечето заверки преди 3 години.
Има още един, но не се сещам кой. Жена, при хотел... и неговото име не се сещам - зад Министерството на спорта.
Дахтаров е на "Орлов мост" и затова него най-вече ползвам - на 3 мин. е от вкъщи.

Във В. Търново нотариус също ми е правил заверки.


/ кръгът на „лошите женки“ май се разширява..
с всяка изминала година,Георги!?
цитирай
3. saankii - всички с Гого!! само се успокой, неделя е, бе Мастъре...хубу,ще ти простя, няма да пускам Факсове
15.10.2017 11:34
че ,ти ми хакваш за втори път Профилитe
/сега katara !!!
къде потъна..къде ми е акаунта?
да викамe CIA:))

starforlife
Непонятни ми са такива хора...
от: starforlife
ПИША ОТ ЕДИН ЕДИНСТВЕН ПРОФИЛ В МОМЕНТА И ТОВА Е ТОЗИ!
Зная-зная, не ти се вярва, но това е твой проблем , а не мой и ми е все тая колко и кои други са в заблуждение като теб.
Евентуалното дело спрямо блог.бг би осветлило нещата и в тази посока може би и да проумеете куп хора тук най-после, че това, че нещо Ви се струва релевантно или има инкарнации да е истина - не го превръща винаги в такава.

(ще следват снимки)

-Aз те поправям отново
/ставам за даскалица,нали, ама не ме кефии..

Жоре, „има..индикации..
а, не ..инкарнации /бях те поправила веднъж..
моля те, бе Учителю и Спасителю на сайта,
чети преди да пишеш..
пак ще викна ЛС ,с Червената писалка..
Блоонди,шугър, безобразно анархично безобразие е тук..без теб:)))
помагай, плсс...
цитирай
4. milady - Сапунката на Проф.мастър „Гого Стар ТВ 100“ ..не прекъсва/ 24 ч..
15.10.2017 13:21
ето от 10 00, дава Пресконференция..
за миналото, настоящето, и Бъдещето на Святото БЛОГ БГ.
цитирай
5. blackpreddator - Георге, не ме меши във вашите вой...
15.10.2017 23:49
Георге, не ме меши във вашите войни

аз нямам отношение, а и не ме вълнува

"Смея да твърдя, че 99% от постингите и на двамата (не съм ги набелязал нещо, о не - просто са фрапантни случаите с тях) нямат почти никаква стойност, абсолютно винаги минават и престояват на "първа" и в 99% от случаите са заядливи и/или подигравателни."

всеки мой постинг е мотивиран с цитат и по възможност с линк
щом в блога има "нашенци", повече от естествено е някой да чудомирства с тях
та стойността е относително понятие...

и тоя хисаргутан, най-много овонява блога
и аз не помпя конфликтните ви постинги...
у сичко може да ме обвиниш, не и в интриги
цитирай
6. milady - и Теорията на Относителността е...относителна.../Аз Юлия Айнщайн..
16.10.2017 10:55
всеки мой постинг е мотивиран с цитат и по възможност с линк
щом в блога има "нашенци", повече от естествено е някой да чудомирства с тях
та стойността е относително понятие.../

Благодаря за Доверието,Професоре!
за мен е удоволствие да творим заедно..
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: troina
Категория: Тя и той
Прочетен: 725844
Постинги: 283
Коментари: 2729
Гласове: 2259
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031