Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.10.2017 21:00 - наужким ..
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 858 Коментари: 5 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

  

при Док Димитров съм дала моят отговор по темата „чат..
/ да не досаждам отново....

Разбира се, че Интернет копира/и симулира/ нашата

Реална Реалност,имаш попадения ,хло..
да но, освен да се разтоварваме тук неангажиращо

емоционално, би било още по–полезно, да се научим да мислим критично и осъзнато..
къде сме, с кого поддържаме контакти, защо,
и всичко, което евентуално следва от това..

Това е Пътят  на Еволюцията на нашия вид..

/Хомо Сапиенс Сапиенс, и аз поддържам докрай

тази моя линия на поведение и Парадигма, която съм си

изградила с времето.Вие решавате, какво да изберете.

приемете моите искрени пожелания...

с уважение

Юлия





Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ladylady - БП, който се има за Гуру тук..предимно от Путетичното лоби..
13.10.2017 22:00
казва, че това било..нормално..
да си анонимен, и да говориш глупотевини..ката ден,
с други подобни...зомбирани мишки като теб, това било чат... и куул...
вие, как наричате това?
цитирай
2. saankii - защо съм бясна? заради профила ми катара/ който Гого скри...
14.10.2017 15:10
katara - Blog
katara.Blog/
Give me 5 :) · RSS емисия на katara.Blog. Няма описание. ...
БЛОГ БГ„ тук се извършват редовно клевети и манипулации
Категория: Тя и той. Прочетен: 154 ...
цитирай
3. ladylady - слушайте безумни истерии на един Луд, сам щял да се подлага на..наказание.заради недопустими „неща „ от неГова страна
14.10.2017 16:11
Приканвам всички нормални хора тук, които не одобряват поведението на Юлия Петрова Тодорова и евентуално също са потърпевши от нейно поведение, да се свържат с мен и обсъдим как и с какво ще застанат до вече съществуващи и други хора освен мен, готови не само да разтягат локуми (фрии) и си чешат езиците тук, а да се изправят като Личности с/у неправдата и ненормалността, намерили най-фрапиращо изражение в лицето на Юлия Петрова Тодорова.

Спрямо блог.бг като платформа, нехаеща и позволяваща тук да се случват подобни и куп други недопустими неща, от моя също ще бъдат предприети съответни действия, допустими от Закона.

инж. Георги Стоименов
цитирай
4. milady - Гога, аз съм РЕАЛНА Личност, а не като теб многоПрофилен с ЛАКАРДИИ/ колко точно си го постнал/ да се ненадява човек..
14.10.2017 16:37
А тя е, че Юлия Петрова Тодорова РЕАЛНО тормози хората.
РЕАЛНО, а не с блогови лакърдии.
цитирай
5. milady - тук му е Всичко на M_G/майстор гого
15.10.2017 19:33
2. kpm - Ти в този блог ли живееш? Няма с...
19:10
Ти в този блог ли живееш?
Няма смисъл да пишеш на лични, защото всичко вероятно се чете. Виждам добре комуникирсш с управниците. Какво не съм хатесвал? А какво да харесвам?
В редките ми посещения на тази среда ти си бил винаги начело с някакви странни надути до неузнаваемост постинги и още по-странни коментиращи в тях.
Подозирам, че играеш някаква роля от много профили.
А това със заверките е смешно. Няма нужда от повече разяснения. И някаква съдийка щяла да помага разбирам. Ако е решила да си рискува реномето за някакви твои блогови игрички и с това да занимава институциите е направо парадоксално.
Не знам каква ти е играта, но този спектакъл, който си заформил не ме интересува. Едва ли интересува и някой друг,колкото и да го натякваш с хилядите прочити.
Започваш да ми приличаш на Тръмп.
Неща, които не разбираш и не ти изнасят по някакъв начин ги обяввяваш за фейкнюз.
Хайде сега иди и завери нотариално, че съм те сравнил с американския президент.
Толкова от мен.

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2279659
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол