Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.10.2017 14:12 - хАнке, ще има звезди посред бял ден..
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 1011 Коментари: 4 Гласове:
5

Последна промяна: 06.10.2017 22:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
              image

 знаеш ли.... 

 Ръце протягах,
и насън те виках..
силно пожелах те,помечтах те
и някак ..пророкувах те..
дълго сърцето ми будно остана,
и нежни тръпки объркаха моето 
самотно нощно бдение..
някаъкъв първичен топъл зов
ме порази, и заля ме като
забравен отколе звездопад..
исках да отроня нещо мило..
на сърце и на уста ми беше,сърне мое..
как  да промълвя онези думи,
които отдавна съ забравила..
да отворя пак сърцелистчета жадни..
и да оставя в ръцете ти
всички мои женски тайни..
помня ,като насън,
онзи чуден летен ден
навън валеше топъл слънчев дъжд,
и,ти ми изглеждаше така красив и могъщ..
като един палав Аполон вездесъщ.
запитах безмълвно сърцето си..
кой измисли тази сладка игра..
 и как тя стаан наша шарада..
знам ще  дойде друг ден, летен и омаен,
и уморен ще положиш края..
на твоето търсене 
и на моето чакане..
 пак ще се прегърнем като деца..
 и ще се смеем на нашата любима  игра..
 помниш ли още това..
   
  
тук, 05 10 2017
 Джулия от Невърленд




 

         

 

 





Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - това стихо е за..
05.10.2017 14:24
моята първа любов, бях на 15..
на една лятна бригада, Калиакра, арх.разкопки.
никога няма да забравя това...
за първи път се усетих..Жена...
а, той някак прочете..Душата ми..
с една..дума „ла Бумба“..нещо като..карамба..
станах червена ,като..новородена скарида...
и, обърнах глава...срамежлива..
ти имаш очите на Клаудия Кардинале, любима..
с това,той разби ме...
това беше..началото ..
и края...

цитирай
2. ladylady - дамм..нещата се пренареждат и повтарят..
05.10.2017 14:39
това явление ,моят любим гуру Дейвид Уилкок,
разкрива и обяснява в невероятната си книга..
/ Спиралата на времето, и Ключове на синхроничността..
то е релевантно/прощавай, кУртане..
и на Историята , не само при хората...
потърсете я,пр около 3г излезе на бълг книж.пазар..
уникален автор,вълнуващи 700 стр..стил и ерудиция..
а, за най новата, последната, нямам инфо, в Русия вече е налична..
кажете, ако някой е я срещал..
благодаря, юлия
цитирай
3. katara - Гош Майстора пак се...бъгнал..
05.10.2017 15:10
3. katara - !!!!!!
15:08
що се покачил пак на стОбора,мастъре?
срамота от твоята..тъпа суета..
все по -лошо става, жорка..
и, Тя е..омерзена..
ние сме в..диалогема..
не ме кефи и този аутоплей, нагло е...
агресивно, дори..
без усмивка /кака Джулия
цитирай
4. katara - какво да го правя това ..създание...сбъркано
06.10.2017 22:30
22:26 - аз съм...
с Големия троен Минус..
ханке, ти си болна перверзна самотница..
спри,инак ще пиша..още..
това е долно, мръсно, изкривено..и некадърно. .. хоби твоето..
ще пратя онзи коментар на Е, на Съпруга и жорко..
ти ме дразниш лекомислено,,и бъркаш многооо...
до скоро..
Юлия ,съм
Коментарът чака одобрение
Постинг: Двойнствен живот
Автор на постинга: troia
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2278809
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол