Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.10.2017 14:00 - ... Луциферки под прикритие...
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 1286 Коментари: 9 Гласове:
4

Последна промяна: 03.10.2017 13:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

         image

   

Блогът на Мимо Гарсия в Блог БГ. :: ИСТОРИИ ОТ „БЕЗ ЗАДРЪЖКИ ... mimogarcia.blog.bg/novini/.../istorii-ot-bez-zadryjki-komentar-za-1-10-2017.157034...
  1.  

Разбира се, надали тя не харесва това, просто се прави на недостъпна, защото когато тя иска, съпругът й не желае. Но все пак той издържа семейство, грижи се за прехраната на всички, а тя не може да започне живота си на чисто, защото миналото я преследва.

Надявам се и вярвам, че Силвия ще успее след това участие да промени живота си и да стане пълновластен господар на това, което прави. Подкрепяйте, а не съдете.

image

а,  новите  дЖурнаГлистчета са...слугата му /на Рогатия


    



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. saankia - https://youtu.be/m4G_FjgxWt4
02.10.2017 14:18
само загледайте 5 мин този Фарс, насред Чикагооу...
Кобилкина,като..келнерка на някоя Пицария..задърпала хората по пътя..
ужастт..
това е нещо като..масова Психоанализа..
или по-скоро..психоза...
що за инфантилизъм..
цитирай
2. milady - тук един комент..Уникат/ ще го разнищя по-късно..
02.10.2017 15:16
27. cinderellathespy - За виртуалните свалячи
29.09 20:33
Кате, ще ми бъде интересно да ги разнищим тия виртуални истории:))) Попадала съм на мъже-свалячи в нет-а и винаги ми е било любопитно и странно как свалят звезди на тая и оная, правят безразборен секс също с тая и оная и го раздават влюбени и нагълтали водата до козирката, а когато поради някаква причина плановете им да те вкарат в леглото не се осъществят започват да ти обясняват че обичали само жена си. За мен това е жалко и смехотворно поведение. :)))
цитирай
3. ladylady - тук е пълно с лицемери..
02.10.2017 17:10
и най обикновени..бездарни безделници..
само слушайте Редтъписс, какви ги реди..
дадох и шанс, да се реабилитира..не би..
ее, толкозз може..„жената“, щот има индикации и да е ..мъШ....
цитирай
4. milady - РедБъззке, опитвам се да те ..възприема, имам достатъчно широк мироглед..
02.10.2017 22:15
1. ти си ..Никой/Я
2. за какво постоянно обикаляш помпадурите?
3. защо реши, да станеш моя приятелка, сл.като
цяла година ходеше сл мен, да ме апострофираш !
4..когато имаш...попадения, аз коментирам, и гласувам добронамерено..
5.имам, си Компас в Сърцето, и така решавам...кой, къде, как, защо..
6.след като,ти си около 33-36г, и често пишеш посред.нощите,
как имаш наглостта, да ме питаш..защо съм..сама/ т.е. без мъж..всички знаят това..
7. ти си потайна , съмнителна тролеса, а упрекваш мен ?
аз нищо не крия, доколкото ми позволява разума и възпитанието..
да споделям Л. ми живот тук, подобно твоите дружки..веска, анка,
и троиа, която е 100 %, анка...
Ок,ако има фантазия, да пише и от 6 акаунта/но защо манипулира...
аз едва успявам с 3, макар, че работя без шеф от 1 година..

аз чета и пиша от 8 годишна,..ако още някой не е чул,
и за мен е детска игра, да пиша тук...да дебатирам, да
си играя, и да се забавлявам..
честно, смея се многоооо...и на глас, и пея, че и танцувах преди.
още да се обяснявам ли ?!
мързи ме...айде музика...

Taylor Swift. of The Woods
https://youtu/JLf9q36UsBk





цитирай
5. milady - oooo,da...
02.10.2017 22:31
вещицe добра..Няма да мога да спя спокойно
още веднъж да те запитам….
Как така никой не познава кортана
А ти я познаваш ...изпращаш и поздрави по мастър Георги
цитирай
6. milady - аз имам Свободно мнение, Тролиш ти с глупавите си мяу и бау, и некъв Любим, дето е на МАРС
03.10.2017 00:49
От три години тролиш хора, които си пишат и не пречат на никого - добронамерени и незлобливи хора: Анин, Веси, Троя... Ти коя мислиш, че си, за да си позволяваш подобни неща. Или да "унищожиш това място". Ами като не ти понася от край време средата - не влизай. Бумеранг била Уондър - пълни глупости. Аз бях фейк на Жоро!

ПОНЯТИЕ СИ НЯМАШ, АЗ Я НАБЛЮДАВАМ УОНДЪР ПОНЕ ОТ ГОДИНА
ТЯ ЛЪЖЕ И МАМИ, С ПОНЕ 10 ИМЕНА..
нооо, Баба ти анка-троиа,определено
ни..разказа...сапунката...чу ли я?
НЕ ГО ОЧАКВАХ, ПРИЗНАВАМ СИ..
СИГУРНО СЪМ..ТЪПА Или СТАРА
или и двете...
но ти си мн.по зле..
просто си НИКОЯ- Й
цитирай
7. milady - ето Го..сън не спал..
03.10.2017 09:10
Последни 20 регистрирани посетителя

07:40 - krysy
цитирай
8. milady - такъв некадърен и проз Трол, може да е само един,знаете Го..
03.10.2017 10:51
4. musicgirl81 - Отряза й главата просто с трети коментар. ;)
02.10 12:26
А със снимката с пръстчето май й извади и жлъчката. ;))))

5. cortana - 4. musicgirl81 - :)))
02.10 13:04
Това не са мои проблеми. :)
Аз само показах знание и чар. :))))
цитирай
9. katara - naglata Baba Yaga;) защо преследваш..tune,той не ти е дал една сричка повод?
03.10.2017 13:07
1. cinderellathespy - Оригинала
16.05 22:41
Привет предполунощно!:)
Интересен кавър..
Оригинала на тази песен винаги ме вълнува...
Надрасках дори едно стихо, докато го слушах до преди малко...
А после попаднах и на още една чудесна песничка - на Сара Конър!
Оставям ти ги като коментар и си изчезвам по "вятърни дела"!
Усмихнати сънища, tune!:)

__________________________________________________________

Продължава в мен това обичане...
(на равновесната душа)

продължава в мен това обичане
пулсира като атом във съня
духовното ми вечно скитане
при теб открива само топлина
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2279136
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол