Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.09.2017 20:21 - 25 ч на ден..
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 774 Коментари: 7 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
........

„Не можеш да убедиш в нещо един вярващ, защото тяхната религия не се основава върху доказателства, а върху дълбоко втълпена нужда да се вярва.“

Карл Сейгън

image



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - https://youtu.be/B4nOiaHibVU
16.09.2017 20:23
„Не се оставяйте да бъдете заблудени; великите умове са скептични. Намирам за нужно да си мия ръцете след всеки мой контакт с религиозни хора.“
Фридрих Ницше
цитирай
2. ladylady - сега ще добавя ...
16.09.2017 21:27
Така наречената нова епоха New age,koeto
представлява една световна доминантна и опасна религиозна секта
От розовите шпагати и пируети сме.. преситени
Това което наблюдавам вече две години тук
розовите гащи и new age Мантрите.. на една
прекалено Весела дама в зряла възраст
е неприлично арогантно и безмерно нагло
Аз съм Юлия знаете ме
цитирай
3. katara - / не се прави на разсеяна, моля..
16.09.2017 21:34
Весела аз не коментирам при теб и знам защо
не продължавай с лицемерието си
цитирай
4. milady - защо копнах Карл Сейгън..
16.09.2017 22:17
щото ме кефи, велик,дръзновен,ерудит..
а, това което исках да акцентирам
беше религията /сектата.Ню Ейдж..
девиза на тази секта е...
„Прави, каквото искаш“..
замислете се,чии са тези думи..
по розАвите гащи ше ги познаете..
бъдете.осъзнати и критични ...до дупка..
както казва моят приятел..Ф Ницше...
цитирай
5. katara - само лъжи, измами, страх и..профанщина ,мили Дами у вас.
17.09.2017 11:56



Коментарът чака одобрение
Постинг: Обичай света
Автор на постинга: didige
цитирай
6. katara - РАЗГОВОР С DIDIGE
17.09.2017 12:12

ти избираш измамата?! лошо, много лошо...

11:41 - Didige,ето такива достойни хора обичам:)
Thank you..

но, ти пак се уплаши за Славата си /хахахах
весела,когато има Истина, всичко друго няма значение..
и любовта, и секса и..Вятъра,който духа..розовите
ти гащи, пред онемялата уважаема публика...
/ ако ти имаше някаква почтеност, защо не каза досега..
кой ти слага..минусите...ами,този който те помпи..
а, манипулатора /закс/ внушава, че съм ..аз..
аз пиша Постинги,мухльо,и режа глави..
от кръста, не си играя с минуси..
и най тъпите го разбраха..
но Веската не,защото без Публика
ще умря
ти не искаш ,да приемеш голата Истина,весевер..
защо ?
да го кажа за 33 път..
ти си самотна,комплексирана,жена, която е избрала
Интернет за своя Съдба,за да не умре от самотия..
няма по-тъжно от това..
все пак си млада още, и имаш непълнолетни деца,
които представляваш по най-срамен начин тук..
ти НЕ си дете, ти се бориш като ранена лъвица..
поне за..малко илюзорно признание..
и отново изтърва „пълното за празното“..
както го каза твоят „друг“закс..
жалко, многоо жалко..и все по жалко става...
Благодаря ти, Диди за Трибуната!
Юлия

Коментарът чака одобрение
Постинг: Обичай света
Автор на постинга: didige
Изпратено: 11:54 От: katara
цитирай
7. milady - е. . що са покри, бе ЧерноЧервена ...
19.09.2017 15:37
е..що са покри, бе ЧерноЧервена русенска мъгла..
15:34
за онеззз 7 000 000 самоДелкини..
акъла И ще взема..
старата КУма Лиса..
и, да моли за прошка..
че..колкото съм добра бяла, и нежна..
още повече съм..дива и безумна..
не те е срам, продажница гладна..
намери си работа като мен, а не словоблудствай тук..
скрита със 25 ..ника..по 25 часа на деня..
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2272737
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол