Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.09.2017 13:50 - има и щастливи кокошки..
Автор: katara Категория: Тя и той   
Прочетен: 3314 Коментари: 14 Гласове:
9

Последна промяна: 06.09.2017 14:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

         
12:52 - Историо

пУтеса  до  пУтеса, мила моя майнольо !!

 Перхидролената жрица на перото и любовта ограбила един от най-големите ни съвременни български поети – Валери Станков „Пое*е са, пое*е са – па стане поетеса…”. Този евъргрийн на Радой Ралин пасва идеално в поредния случай, който „ШОУ” разнищи, и сякаш става крайъгълен камък на историята на Рита Генадиева Николова – проститутка, строител, печатар, преводач, учителка, поетеса, плагиат... и Бог знае още какво... 


image



Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. katara - гоорещоооо...ми стана..ойеее...
06.09.2017 13:54
..
Здравейте пак!
нали не сте забравили?
Ще публикувам фотосесия от 111 мои снимки под душа.
Ще ви изтекат очите на мъжовете1

очаквайте мее...оо, ейеее
цитирай
2. milady - най-Голямата меркантилна измамница, на Любов и Чест ще ни учи/на колене, блуднице
06.09.2017 14:07
5. wonder - Всички потреперващи от злост ко...
13:22
Всички потреперващи от злост коментари от "анонимни" ще се трият - не се хабете да словоблудствате и злословите, че коренът ви ще се разклати от усилието.
А Българският корен е силен и българите ще оцелеят въпреки вас. :)))

и защо се смееш постоянно, Уондърице.
на мутренския си блогов престол..ли?
Любовта я разбираш ...само в кревата ,личи си...
къде е Мъжа ти, децата, внуците..
защо не работиш като нормална жена..
а, продаваш се за дребни трохи.....
БОГ не иска сладки ,завъртяни слова..
той чете направо Душата, без патетика и розови очила..
Юлия, разб се..
срамота....
цитирай
3. nalia - Най-обичам програмни творби на прнципа "грабни"!
06.09.2017 14:18
Как ще пропуснат нашите Делка и Ро-козелка да се изпъчат най-отпред и да се пишат по-българки от тези дето раждат и отглеждат българчета!
Честит празник, Юле!
цитирай
4. ednaeva - Нали, права си..и ,хумора ми..се умори..
06.09.2017 14:22
от тази розова бутафория..и кич..
а,колко наивна бях пр 5г, когато започнах
да се правя на умна блогерка и аз...
Живият Живот учи най-добре..
Честит, да бъде Празника ,мила моя..
и поздрави на всички любими хора край теб
цитирай
5. milady - БПърдятора ей сега ште я натакова ..самоДелка безсрамницата..
06.09.2017 14:39
която върти и суче тук с около 15-20 профила..
също така и..мъжки в това число.
Дело, аз НЕ крия моите, подписвам се дори..
защото, заради твоето лицемерие, завист и пагубно
тшеславие ,имам наложени..около 7 Бана за 4 г..
Търсена Персона съм, нали....
може би и МИ6 ще извикате на помощ
дребна ,жалка пасмина от зомбирани самотници..

цитирай
6. milady - ето кои са...
06.09.2017 14:41
МИ6 е по-известното наименование на SIS – Secret Intelligence Service или, на български = Секретна разузнавателна служба. Създадена е през 1909 г. като секретна организация за набавяне на информация нужна за сигурността на страната и като средство за контрашпионаж. И през двете световни войни дейността на службата предимно е да противодейства на Германия, а след това на Съветския съюз.
цитирай
7. katara - етоо още една...порода токачка- особеноо плодовита..
06.09.2017 15:10
Издателство "Лулу" в САЩ и по света е съобщило, че Росица Копукова е плодовит и много талантлив български автор.
Съобщението дойде и аз им благодаря за признанието.
През 2018 година, живи и здрави и с Божията подкрепа, пак ще има поетична книга. Готвя се и за нея.
На всички добри поети и читатели на добра поезия - здраве и успехи!

Росица КОПУКОВА
цитирай
8. nalia - Смея се с глас, Джу:)))
06.09.2017 16:05
Бе тая маска, дето си им я подала, те и пред огледалото не я свалят:)
Виж, че Ро е с физиономия на 20--годишна, а Де няма никаква:)))
цитирай
9. katara - картинката е супер, но размера пък е...трижде/ ххех, знаете как е..
06.09.2017 16:57
nalia написа:
Бе тая маска, дето си им я подала, те и пред огледалото не я свалят:)
Виж, че Ро е с физиономия на 20--годишна, а Де няма никаква:)))


по делата им ще ги познаете, кратко и точно..
ето я сега, Примадона Блогърска, селянка от Ст Загорско
има поне 5 нейни комента и..лайка, при все че оня Делко..
и го набутва с 1 000 км..в час..
е, ко да правя аз там, Нали ?
klatsch ,klatsch in die Hand :)))

Wenn du fruehlich bist | Lieder aus der DDR

https://youtu/h97VzeqQKiw
цитирай
10. yotovava - отне ми 10 минути, за да се селфпъ...
06.09.2017 17:33
отне ми 10 минути, за да се селфпъблишна ей така за пиниз :))))))))))))
хайде да ми е честито :)))))))))))))
ЛУЛУ
цитирай
11. katara - https://youtu.be/nlmG9z0_kX0
06.09.2017 17:56
отне ми 10 минути, за да се селфпъблишна ей така за пиниз :))))))))))))
хайде да ми е честито :)))))))))))))
ЛУЛУ
цитирай
12. katara - Валюше, и преди имаше мн.прооуст народец,но..
06.09.2017 18:09
поне нямаше Интернет, за срамотиите..
най обикновена Маструбацийка
или„ направи си сам„
/да го преведем за по-удобно..

Как ви звучи идеята да напишете книга, след което да започнете да я продавате на световния пазар без първоначална инвестиция? Всъщност възможно е, при това не от вчера. Платформа за самопубликуване се предлага от Lulu още от 2002 година, като от нея са се възползвали автори на почти 2 милиона публикации от над 225 страни

След създаване на книгата тя може да бъде продавана в самата платформа, където авторът получава сума от всяка продажба. Собствениците на платформата отговарят за производството и доставката като за целта удържат цената за тези услуги, както и комисионна върху печалбата (20% за печатни и 18% за електронни книги). Важното е, че авторът сам определя цената, на която иска да продава своето произведение. Печалбите се изплащат на месечна база, в случай, че надвишават 20$. Част от предлаганите книжни формати могат да се предлагат и при различни доставчици като Amazon например. В този случай е необходимо издаване на ISBN номер, което отново се прави от Lulu, в случай, че авторът не разполага с такъв. Също така е необходимо да бъде поръчана мостра за одобрение, преди пускането в продажба.

горе дадох видео..адреса..
цитирай
13. yotovava - Видео не ми трябва, аз съм специалист предпечат, просто си качих книжлето, а иначе - изобщо не се бутам да ПИЧЕЛЯ оттам :))))))))
06.09.2017 18:11
katara написа:
поне нямаше Интернет, за срамотиите..
най обикновена Маструбацийка
или„ направи си сам„
/да го преведем за по-удобно..

Как ви звучи идеята да напишете книга, след което да започнете да я продавате на световния пазар без първоначална инвестиция? Всъщност възможно е, при това не от вчера. Платформа за самопубликуване се предлага от Lulu още от 2002 година, като от нея са се възползвали автори на почти 2 милиона публикации от над 225 страни

След създаване на книгата тя може да бъде продавана в самата платформа, където авторът получава сума от всяка продажба. Собствениците на платформата отговарят за производството и доставката като за целта удържат цената за тези услуги, както и комисионна върху печалбата (20% за печатни и 18% за електронни книги). Важното е, че авторът сам определя цената, на която иска да продава своето произведение. Печалбите се изплащат на месечна база, в случай, че надвишават 20$. Част от предлаганите книжни формати могат да се предлагат и при различни доставчици като Amazon например. В този случай е необходимо издаване на ISBN номер, което отново се прави от Lulu, в случай, че авторът не разполага с такъв. Също така е необходимо да бъде поръчана мостра за одобрение, преди пускането в продажба.

горе дадох видео..адреса..



Но ми писна някаква самозванка да ми разправя за американското издателство ЛУЛУ, което още преди време й казах, че е самиздат. :)))))))))))
цитирай
14. katara - super, аз разбрах, но за колегите..поздрави, кеффиш, мацка...
06.09.2017 18:19
13. yotovava - Видео не ми трябва, аз съм специалист предпечат, просто си качих книжлето, а иначе - изобщо не се бутам да ПИЧЕЛЯ оттам :))))))))
18:11
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: katara
Категория: Тя и той
Прочетен: 1075895
Постинги: 468
Коментари: 2718
Гласове: 3937
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031