Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.08.2017 20:00 - отворено писмо до Т.Т.
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 274 Коментари: 0 Гласове:
1



 

   image

нещастна самотна заядлива гадинке, заксее...
аз и Ж. сме многоо близки, приятели.
като брат го имам, изпробвала съм го 99 пъти
НЯМА жив МЪж, който да издържи на това..
само МОЯТ съпруг беше такъв/ винаги го споменавам, Ж знае
а, защо се разделихме ?
нищо подобно, че било заради фалшивите профили,
или разни манипулации.Мен ме интересува Човекът..
а, Г. е 100%  Мъж, с чурка около 17 см ,и нежен език, и забавно Ай Кю..
/има и друга добронамерена свидетелка..освен моето тежко мнение..
не е е Радио Веселина, защото Г. не е таковал вЪска, тя затова  е бясна
кучката луда самовлюбена. НИКОЙ не може да обича такава жена.
защото тя оби4а САМО  себе си, като Нарцис,който няма конкуренция..
и, така самотен се  удавил,..
 дълга история, да не навлизам в  дебрите на  сложните 

 и  дълбоки психоанализи. които така обичам  и разбирам..
Аз реших да се разделим бързо с Ж преди 4 г,и предизвиках скандала
по Скайп  определено умишлено
/бях вече в Германия ,за нас бъдеще нямаше.Карма..

защо ?
защото ....
аз съм доста по голяма от него..
аз съм далече, и не искам да се връщам/ засега в Б-я..
Ж е привързан много към Б-я и към децата си..
освен това ,предпочитам, Той да ми е приятел..
защото и двамаат сме много силни, самостоятелни Ли4ности...
разбра ли нещо, заксе с плиткия си злобен мозък ?
и,моля, не ми пращай ЛС и снимки, да ме пробваш..
нЕ си мой тип....
 Лейди Джулия/ 



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2269731
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол