Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.03.2017 12:47 - интимно...
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 813 Коментари: 2 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

"Тази неделя Илия остана сам, излезе навън, и потегли напосоки.Краката му го носеха, обаче към Планината.Преданието разказваше ,там горе, живееха Боговете.А Той имаше днес ВЪПРОС към БОГ...
"Спря се в подножието, и погледна нагоре,към върха.Беше тихо,но въздуха вибрираше в няакаква опасна честота....
"Господи-започна тихо Илия,Днес е ден за Прошка...
Искам да се помирим 
Много са моите грехове към теб, зная..
Забравих за силата в себе си, уплаших се и отказах да се боря...
Усъмних се в твоята Любов,
защото много често, Ти беше така жесток...
Заключих Сърцето си, и отрекох любовта на Една Жена...
Ако погледнем отстрани, обаче, многооо са и твоите грехове към мен...
Отне ми, така бързо Жената, която обикнах...
Събори и изпепели Града, който ми даде своето гостоприемство...
Накара ме .да се усъмня в Теб, и твоята Любов !!
Остави ме сам ,сред пепелища и дим...
само с едно малко момче ..до мен...
А, трябваше да му дам Надежда и..Вяра за Живот !!
Ако поставим Всичко това на Везните...
Ти си ми Длъжник ,Господи !!
Твоите прегрешения към мен са повече...
Затова, нека си Простим..за да можем да продължим ?!
Изведнъж силен вятър се изви от гората..
и върхушка смути Сърцето му...
Беше Ангела Господен, и той дочу словата Му...
"ДОБРЕ стори, ИЛИЯ!! БОГ прие да се бори със теб !!
Илия коленичи , наведе глава ,
и сълзите му покапаха във сухата Сидонска Земя 

Епилог: Ако Бог реши да се бори с вас..
Това е Благословия.Приемете я !!!  цитирай

Петата планина/
 П.Коелю
 



Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. saanki - https://youtu.be/-6_mTKb9Xk4
07.03.2017 14:41
свободата е ..въпрос на избор
а Бог обича смелите..
нали
цитирай
2. milady - и аз така..;))
07.03.2017 15:09
Единственният, истински мъдър съветник, който имаме е смъртта. Всеки път, когато чувстваш, че си на ръба на пропастта, попитай смъртта си така ли е. И твоята смърт ще ти отговори, че грешиш, че освен нейното докосване, нищо друго няма значение. Твоята смърт ще ти каже: „Но, нали аз все още не съм те докоснала!”
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2263066
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол