Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.02.2017 20:05 - Черни очила 2
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 804 Коментари: 3 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

.........

Дните преминаваха бързо, изпълнени с моменти  на тревога

и  плаха надежда Очакваше скоро и експертната Епикриза..

След краткия разговор с Доктор Начев, тя реши определено

да потърси помощ извън Окръжната Болница и състава

на лекарската гилдия  тук  .Хората  бяха  внимателни, дори

състрадателни, но след 3 месеца Амбулаторни изследвания

и стационарно лечение, той не се  подобряваше  особено…

Вечер, когато останеше насаме, сядаше  пред лаптопа

и търсеше съвети, информация ,и..отново  някаква малка..

надежда, че болестта е известна, проучена  и..лечима..

Голямият син беше тръгнал на гурбет, далече в Испания,

чуваха се  всяка неделя, и той  и даваше  кураж  ,а много

често и парична помощ, за да понамали притесненията и тревогите..

Малкият още беше в Гимназията, и тази тежка семейна  драма.

му се отразяваше много лошо..Беше още в средата  на  най

опасните години..нито дете, нито мъж,и болестта се стовари като

тежък удар  върху му . Беше станал  затворен, мълчалив, отнесен..

къде остана неговия  смях като звънче, сладките  му бузки,които

баба  му така  обичаше  да пощипва  и целува,а те помръкнаха.

Тя многоо често изпитваше усещане ,че гледа някакъв  филм,

и след 2 часа ще стане  и ще се  прибере у дома , на топло,

и тъжната история от екрана ще  бъде забравена....
уви...

Утре беше събота, време поне да поспи  достатъчно..

После ще наготви любимото му Славянско гювече..

ще купи банани, минерална  вода и.. пресен хляб ..

ще поспре  за малко  на спирката  за  цигари ..

и ще тръгне  отново по най тъжния път..

Бялата стая, дългият полумрачен коридор  със скромната

постна мазилка, която  тук там се ронеше и падаше…

както  тъжните  дни на хората, обречени тук да изчакат

най важната  Новина  в Живота си..

ще живеят ли..


следва...





Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - https://youtu.be/2G2x5EGEGyI
25.02.2017 11:22
всяка прилика с познати лица и събития..
е неслучайна,преднамерена и търсена..
поздрав за всички ..слънчеви момичета ..
цитирай
2. litatru - Мила, Милейди!
25.02.2017 19:35
Не те наричам сега "Усмивке", защото ме натъжи с това разказче и не ми е до усмивки. :(
Разказаното от теб е написано сякаш на един дъх, с такова майсторско внушение за истинност, че аз наистина се разплаках.
Без да искам пред мен изплуваха болезнени спомени от преживяна подобна трагедия.
Пиша ти този коментар, не за да отбия номер, не и за да те полаская, без да заслужаваш, а защото за мен си майстор на късите разкази.
Прегръдки (макар, че ти бях малко обидена) - Литатру!
цитирай
3. milady - мила лити, защо ..обидена..
25.02.2017 20:29
моето ,да“.. е...да
моето „не е..Не..
моята усмивка е усмивка..
а, сълзите ми..сълзи..
не съм майсторка...
и не мога да мамя...
аз съм..самата простота....
друго и не бих могла..
/и аз те харесвам,мила..
ти си ..истинска..
казах го ..преди онова..
прегръдки и от мен..
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2278389
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол