Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.11.2016 23:24 - мъжете не си вдигат краката...
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 1464 Коментари: 12 Гласове:
8

Последна промяна: 06.11.2016 16:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 


      1. katara - Ето ,колко ти е акъла, леоне!!          Последни 20 регистрирани посетители 16:38 - blogbg..

извинявайте ,но вие сте по смешни и ..
от тинейджърите във Фейса..
Иване, не е нужно да си вдигаш краката на всеки..
кой те харесал, кой не те харесал..Мъж си на поне 65г ?!
на вас по- старото поколение, сантимента е вповече, и това дразни..
Ти ,колко „приятели“ имаш тук,примерно ? и защо ги „обикаляш“ по 24ч...
за да те харесат,одобрят, гласуват ..Това е прекалено , според мен
да не кажа истерично, точно това иронизират колегите ..
надали някой ще ти проверява информацията,камо ли личните повествования.
Това е според мен...
Благодаря ,че прочете
Юлия 

Коментарът чака одобрение
Постинг: Защо сме такива
Автор на постинга: leonleonovpom2



Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - в мрежата няма тайни..
05.11.2016 23:26
аз искам да съм дисидент
затова пиша...
винаги ИСТИНАТА
а, Лицемерите да му мислят, как спят..
цитирай
2. saankii - тук е такава „Играта“...
06.11.2016 15:46
като маймунки се обикалят
и си пишат плюсчета и коменти ,
за да се избутат на П-Ва..анка имала 350 Любими блога
Чувате ли тази тъпотия бе Хора ?! кога ги обикаля
и така, днес анка киното утре, баба троия, после кака факти
милата ми венета, въХ, сестра и ..и тъ нъ нъ
писах Постинг „Картела на блоговите мисирки“
още преди 1-2 год..
тъпо тъпоо.. елементарно чак.. идиотско..
но ..работи...
Бай иван мен ме посещава 33 пъти в денонощие..
не ме оставя на мира, докато не гласувам,
или коментирам
нормално ли е ?
цитирай
3. merlin68 - "тук е такава „Играта“. . . ...
06.11.2016 19:43
"тук е такава „Играта“...
като маймунки се обикалят
и си пишат плюсчета и коменти"

Е това направо ме разби:)))
Аз не искам да съм дисидент, но и с просто око се вижда как като маймунка (симпатична) подскачаш по всичките си профили, коментираш си, и си слагаш плюсове...
Има хора (аз разбира се не съм от тях), които се отнасят толерантно с всеки и очакват в замяна да не им се катерят по... главите, нищо повече. Те до такава степен са свикнали с взаимното уважение, че им е трудно да разберат мотивите на иронията. Ако подобни хора някои намират за дразнещи, то проблема е изцяло в главите на тези някои.
Те така си мисля аз
цитирай
4. saankii - мерлине, аз съм дипломатична маймунка..
06.11.2016 20:45
всички ме знаят..ти,може би не/ не ти и трябва/
а,защо имам няколко профила ли?
ами , защото имам съответно няколко Бана..
а ,защо имам БАН от снощи на катара ?
заради Бай ти Иван..
че му казах Истината в лицето/ не е приятно,знам..
но,всеки си има Принципи
и аз не харесвам твоя маниер на анонимност..
това не е опция/ това е ...лудост
аз никога не бих писала...Анонимна..
Твоя работа
Благодаря..за мнението..
Юлия

цитирай
5. katara - това е старческа истерия ,пази Боже,мерлине !
06.11.2016 21:29
Последни 20 регистрирани посетителя

21:22 - leonleonovpom2
21:15 - blogbg
цитирай
6. leonleonovpom2 - Що за шизофрения!Аз ли се зани...
06.11.2016 22:01
Що за шизофрения!
Аз ли се занимавам с тебе или ти с мен
Аз ли написах присмехулния постинг за тебе, че си на 70?
Никого от администрацията не съм занимавал с тебе
Изобщо никога не съм се обръщал към администрацията за никого, колкото и голям негодник да е!
Питай, провери!

Какво и как да пиша, решавам аз!
Ако имам нужда и се обърна към тебе за разяснения или помощ, тогава можеш да се озовеш!
Или да ми изтълкуваш идиотщините по мой адрес на някой, колко са правилни!
Изтълкувай първо, колко правилни са идиотщините, които е написал за тебе и скрил!
Сега дай това на дружките си, да разяснят на неграмотната публика, какъв съм

Моля ти се, заличи ме от любими !
Нямам нужда от такива!


цитирай
7. milady - leone, когато някой няма какво да каже, започва да говори за години.
06.11.2016 22:24
не одобрявам,твоята истерия
за престиж и класации
прекалено е за годините ти..
лично аз имам 5 Бана..
и никой не ме е стреснал / и извън блога..
казала съм коя съм ,що съм,и на колко години
ти си анонимен и ревеш постоянно
Не го разбирам това !
само плюсове обикаляш и слагаш ,лицемерно еее!
едно мнение не си написал при мен ?
а аз пиша с 3 Профила по 13 Теми..
нали ?
цитирай
8. merlin68 - всички ме знаят. . ти, може би не/ не ...
06.11.2016 22:33
saankii написа:
всички ме знаят..ти,може би не/ не ти и трябва/
а,защо имам няколко профила ли?
ами , защото имам съответно няколко Бана..
а ,защо имам БАН от снощи на катара ?
заради Бай ти Иван..
че му казах Истината в лицето/ не е приятно,знам..
но,всеки си има Принципи
и аз не харесвам твоя маниер на анонимност..
това не е опция/ това е ...лудост
аз никога не бих писала...Анонимна..
Твоя работа
Благодаря..за мнението..
Юлия



Кое е лудост, че не съм си фотнал дупето и не съм го окачил в блога?:))
Нима ти като красиш нета с толкова снимки за мен си по-малко анонимна отколкото аз за теб? Може да приемеш, че съм дебел, плешив и грозен и затова не слагам снимка, или пък че съм красавец не желаещ заради снимката да му досаждат стари моми.. все тая нали:))
Обещах на Пискова, обещавам и на теб, когато реша да си търся тук булка, ще си сложа и снимка, за целите на комуникацията която тук търся, фото ми не трябва.

Съмнявам се Иван да има нещо общо с бана ти, ако за подобни подигравателни постове банваха, то мен отдавна да ме няма, да не говорим за Магарича:)))

П.П.
Гледам, че katara, си е тук съвсем читава без бан, та въобще за какво говориш:)
цитирай
9. katara - №8 нямам никакви претенции към теб, нали ?
06.11.2016 22:53
стой си анонимен...
аз съм Свободна Личност!
Лека нощ ...
цитирай
10. leonleonovpom2 - За годините темата я отваряш ти!...
06.11.2016 23:07
За годините темата я отваряш ти!
Това по начало е просташка тема
Не скочих от радост, като писаха, че си на 70
Напротив!
Това е едно от малките неща, които не могат да се крадат
И не зависят от никого, освен от родителите, които са те създали и при които си отрасъл
Защо те интересуват годините ми?
Искаш да ми дадеш години или аз да ти дам?!
Тодините не ми пречат и не злорадствам по ничий адрес, че е примерно много млад , или много стар
При всички положения, няма вина за това
Слагал съм ти плюсове?
Нещо поискал ли съм в замяна някога?
Ами това е коментар за одобрение Не винаги имам възможност да коментирам Не винаги коментираното е в периметъра на познанията ми, но това не означава, че не мога да го харесам
Или държиш да получаваш минуси?
Кажи, въпреки, че го отбягвам, ще уважа желанието ти!
Признак на лош вкус е да диктуваш на някой какво да прави
Виж, ако съм ти изял вечерята, може да ме посъветваш друг път да не го правя!
Ето, получи набързо два коментара от мен
Заради грозната ти закачка, пак с мен, която се доближава до други

Бъди жива и здрава!

И не ме дръж в списъка! Нямам място там!
Мерси!
цитирай
11. katara - аз ти казах ,че от носа си по далече не виждаш/ Марк ме обърка с баба Милейди от Италия
06.11.2016 23:16
10. leonleonovpom2 - За годините темата я отваряш ти!...
23:07
За годините темата я отваряш ти!
Това по начало е просташка тема
Не скочих от радост, като писаха, че си на 70

-------------------
Това са моите снимки ,писала съм датата нарочно
мразя лЪжата/ на 70 г.ли ти се привиждам :)
я, земи намери време за Бабата..
Срамота !
цитирай
12. leonleonovpom2 - Ти явно не можеш да четеш Губя си ...
06.11.2016 23:35
Ти явно не можеш да четеш
Губя си времето с тебе
Аз ли писах, че си на 70 години?
Знаеш ли колко ме интересува, че някой те бил сбъркал с друга
Да правя разследване ли?
Срамота е това, което си набъркалра тука
Пожелавам ти да станеш на 70 години и да изглеждаш на толкова, на колкото си сега!

Аз съм бил виновен, че някой си си те бил сбъркал с друга
Ами сърди се на него!
Сбогом!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2280096
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол