Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.09.2016 19:31 - секс без целувки...
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 1756 Коментари: 10 Гласове:
17

Последна промяна: 12.09.2016 10:55

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

                           накратко, това е моят седмичен дайджест/преглед сиреч/               

Нали знаете, моята мания са блоговите забивки.
Ако щете, назовете ме „трол“ ,или „хейтър“,

    поемам това с цялата отговорност на моя

    сериозен жит. опит на една бъдеща европенсионерка:))

    Тъй като немам нерви ,да шия ,плета,или да нареждам
  олигофренски пасианси,седнала съм тук,

   и се опитвам,да си усмисля старините
пред уважаемата аудитория.

    И,така ,защо и как я докарахме до „под кривата круша“ ?

    До преди година в този типичен/ представителен/ блог на бълг.

    виртуална/ и реална / действителност/ имаше живот, дебати,

   емоции ,спорове..накратко..страст..
А,без тази erotic substance..

    знаете „основното“ е блудкаво и досадно..
като секс на бързо...без .целувки..

    Апропо,инжинеринга на сайта и неговата подръжка са уникално

    ситуирани и балансирани, според сложната душевност
нашего брата..

    Надявам се ме разбирате правилно ..

    Благодаря ви,любими мои читатели и почитател

И, преди да завърша с  надгробното слово…

         да сложа една весела, че, как иначе ;))
епитафия..




 

За Бога ,братя,живи или мъртви,

                       преди тук да се явите,седнете и  

                       здраво помислете,и в сричките фриволни,

                       вие не грешете !!

                       Амин!

           

                         





Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zax - Бленувай си за бъдещето на европ...
11.09.2016 20:33
Бленувай си за бъдещето на европенсионер като други - за бг лото милионер.

Ще получиш малка сума, после фащаш друма.

;)
цитирай
2. milady - зак, мен и 1 000млн. не ме оправи...
11.09.2016 21:33
камо ли 600 700 €
но,да съм в Играта...
цитирай
3. mt46 - Поздрав!...
11.09.2016 21:43
Забиването /набиването/ е характерно за мъжете, но и ти се справяш... :)
Лека вечер!...
цитирай
4. katara - marine,да ти призная ,не деля хората на мъже и жени/ ако щещ ,вярвай..
11.09.2016 22:13
mt46 написа:
Забиването /набиването/ е характерно за мъжете, но и ти се справяш... :)
Лека вечер!...


настроение и дръзновение от мен ;))
цитирай
5. aip55 - Ю....
11.09.2016 23:22
Според мене най-важното е да правиш, това което трябва съзнателно да правиш.
И да не се интересуваш/влияеш от други мнения.
А ти си го доказала, че можеш отлично да го правиш.
цитирай
6. milady - трудна работа ,ачо,но не се предавам ,даа!
12.09.2016 10:57
aip55 написа:
Според мене най-важното е да правиш, това което трябва съзнателно да правиш.
И да не се интересуваш/влияеш от други мнения.
А ти си го доказала, че можеш отлично да го правиш.


и ,аз ценя особено твоята тънка чувствителност..
бъди много щастлив, заслужаваш го ,френд!
цитирай
7. anin - Юлее,
12.09.2016 19:26
Аз пък не ща да е мн. интересно, щото ще губим мн. време да висим в Блога :)))
цитирай
8. milady - умницата ми тя ,пиша ти 6 ++++++
12.09.2016 22:04
anin написа:
Аз пък не ща да е мн. интересно, щото ще губим мн. време да висим в Блога :)))


;)))
цитирай
9. zax - Оки, от скоро се развъртях и в Нац...
12.09.2016 23:01
Оки, от скоро се развъртях и в Националната лотария, поиграх си и за почти 12-те милиона.
Прочетох и правилата - получаваш само 500' хилки а останалото по равно разпределено за следващите 20 години. Да бе, след четири години няма да ги има - а после тичкай след вятъра да си търсиш останалите.

Поредната голяма измама която не гарантира Нищо.

Това бе в основата на предния ми коментар, всичко е преходно а динамиката сега е на обороти които изронват зъбите на дребните колелца.
цитирай
10. milady - закси, ти си пълна Енигма...таман,като ИТ инджинер/ ха хаха
13.09.2016 00:04
„Това бе в основата на предния ми коментар, всичко е преходно а динамиката сега е на обороти които изронват зъбите на дребните колелца.“

но,тук те разбрахх перфектноо....
прав си ,брат ,абсолютна диагноза си дал..
поздравчета на морето ! Обичамм гооо....
аз съм...друм..
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2263021
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол