Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.07.2016 11:28 - Ода за една пробита лодка ..
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 1706 Коментари: 11 Гласове:
11

Последна промяна: 11.07.2016 08:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 



           

Ода за една лУдка

    Всяка вечер точно в  осем ,

   тя скача  смело със тигана,  

   и , аха  да изкара  акъла  

   на  горките деца  пред Екрана…


Някой ден заспала  насред  лехата ,

друг  път  вирнала  безсрамно краката.

Не се спира  ни пред  морски бури,

ни пред  блогови , тъпи  интриги..


Смелата  вещерка  с метлата ,

май объркала  е  посоката ,

или  пък   реда  у Главата ..

Ей, я на снощи забъркала  ракия със салата ..


Читателю, почакай само  1001  дни и нощи,

да облажиш Бенефис на  веселата  Вещерка от Рая..

ето ,слагам  си  монокъла, и като пи4 се протягам,

и , честно ,да си  призная ,

не зная  накъде ще му излезе края..


мадам  ноПомпадур

2016





Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. predatorblack - Юлке, признах тъ, чемпионке !!!
10.07.2016 13:08
а ,кога спиш, малеЛейде?
цитирай
2. hloris - Непоправима си,Юлия! :)
10.07.2016 13:15
Веси като трънче ти е в петата,
явно и ти си като децата,
щом толко зорко я следиш
погледът ти все в нея е вперен.
Ше награбя аз една мотика,
в другата ръка пък лейка,
искам стих и на мен да посветиш
Весито да си отдъхне малко,
и мен във вещерка да провъзгласиш! :)
цитирай
3. milady - хлори , аз писах за теб достатъчно, мила .
10.07.2016 13:22
ама ти „изхвърли “ боклука..
и, настана ....смъртна скука ..
криво да седим и
право ,да отсъдим...
не ли е така?
тук ме подкрепи,или
на въжето проВеси....

:)))
цитирай
4. hloris - Юлия!
10.07.2016 13:45
Въжето съм го опънала на простора,
парченце ми остана да скачам аз на воля,
за въжеиграч нямам време,нито сили,
изчезвам аз бързичко в рееала...
не обичам аз присъди да отсъждам,
всеки си е малко луд,щом сме всички в този кюп! :)))
Въжето аз не си го давам,
с него аз люлка ще си спретна бързо аз,
и ще се люлея до захлас...:))
цитирай
5. saanki - нали искаш още смяхх,Хлори...
10.07.2016 19:27
ТРИМА МАЛЪК ПРАСЕ

(ПРИКЗКА ЗА ТРИТЕ ПРАСЕНЦА – Разказана от Циганин)

Живяло трима малък прасе. И са казват Гошо, Ма Гого и Джорко. И тримата бил пи*ирас, и прес целата свободен време са занимава само с една работа, да са….такова ф розовото г*з. Кога един с друг, кога с кой падне.
цитирай
6. hloris - Юлия,
10.07.2016 19:33
престани да лудуваш...не схващаш ли,че по този начин ме набутваш в някаква измислена интрига...
За мене твоя любим блоГОв герой е минало...дълбоко минало.
цитирай
7. milady - Хлори ,ти ме питаш ,бе мила! аз си пиша кротко ..сама иначе...
10.07.2016 20:28
40. hloris - Абре,Юлке-Дюлке,
17:43
язека като по-скромна мома да земем да те попитам тука,
дека по е скришно...
Абре вие двоицата ...знаеш Го,ту са залибвате,ту са разлибвате,
и яз рекох да попитам,оти нема да моем а спим тая нош,
що стая с вазе дваминката?!
Мене ми нещо замяза на Софето Маринова...мразя те-обичам те...
а и рекох да притурим нещо от мене,пак от същото Софе...
единствен си...стигА толкоз Го мачи тоз момак...от мерак он
все по тебе заожда,та си рекох я да речем тука за тоз блоГов
мерак...цело село ви гледа сеира...и яз нали сам сеирджийка,
рекох да попитам що ще чините двоица?!?
цитирай
8. saankii - хло, то и аз си мисля ,но не се напъвам многоо...ами, ако се напънех/ ха ха ха/
10.07.2016 21:20
иначе, правим сеира, да, мила...
Смехът и хуморът ми са от татко,
а ,мама беше строга...
ама, недей такива да ги пишеш...
побърка Го нашият майстор ..
пак са покрил, да си дялка онЪз работа..
ти го докарваш шопския, но аз на сиганите падам да сА смея...
айде, не се тревожи, всичко е загубено...
цитирай
9. milady - а бе ,хлори, ти не си „лудо изчадие“, недей са пръй на интересна/ хихихи
10.07.2016 22:34
тук всеки си има Роля, в която
той най си се харесва...Например Супер Веска Хай..
мен най многоо ме кефят третокласни артистки с виШу образование..
не спирааам да сА смеяя....
ее ,как да остарея...
Лека нощ ,мила ,гушни Теди!
цитирай
10. blondinkas4uk09 - "Айде, не се тревожи, всичко е загубено!" -
10.07.2016 23:17
много ми харесва това. :) :) :)

Приятна вечер / сънища и на двете ви пожелавам! :)
цитирай
11. saankii - :)))) живота е кратък, чата е вечен / ми така де ..
11.07.2016 08:28
blondinkas4uk09 написа:
много ми харесва това. :) :) :)

Приятна вечер / сънища и на двете ви пожелавам! :)

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2262607
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол