Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.07.2016 21:00 - оооmmm :)))
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 853 Коментари: 3 Гласове:
14

Последна промяна: 02.07.2016 10:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 


                          image
                  
25. vesever - И аз се сещам нещо да допълня, във ...
29.06 22:37 И аз се сещам нещо да допълня, във връзка с предходния ми комент.
Преди време като бях споменала, че имам тайна "мисия" тук, но не казах каква е, и някои бяхте решили, че е свързана с определен човек и отношения в блога, а всъщност "мисията" ми няма нищо общо с предположението ви. Тя е именно това, което споменах по-горе - да видя дали има и други хора, които имат този мой стремеж. За Рая. :)
Малко изясняване, с много закъснение...)))


       

  на това „супер“ Откровение свише ,бих могла да

отговоря накратко ,а също така и пространствено

т.е. във формат чаршаф /не съм обаче лавърят..
и, тъй като е Лято, и.. ужасно ме мързи…

с две думи....

Ад и Рай няма, веселушке просветлена!
наздраве, и.... ооооmmmm ;)))))




   



Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. marmalady - всеки луд с номера си...
01.07.2016 22:20
веска нема спирка....
цитирай
2. milady - веселушке, освен тъпи инфантилии, чети малко по сериозна Литература..
02.07.2016 09:46
хора ,които се страхуват да пораснат/ и да не ги наранят/ си измислят РАЙ !!!
и, си имат специална квалификация в Аналитичната Психология на
Доктор Карл Густав Юнг .

при теб имаме ярко изразена класическа картина на
няколко деструктивни психосоматични елемента на АЗ а ...
нищо лично, просто се опитваш да манипулираш Публиката
но, надали някой зрял индивид ще ти върже ..
затова още ходиш с тумба деца ,които да ти правят фото сесии...
тъжна картинка за жена на 40 ...
цитирай
3. saanki - най най обичам ейй такива сложни, объркани индивиди, те са моята Специалност.
02.07.2016 10:22
veselata въртиопашка, нямаш срама ,такава йезуитка си..

не напразно кибикаш в този блог на Психолог,мила Вещице неразбрана
и .. недоибана ,бих казала аз/ щото никой не Я заслужил !!
Би могла да омаеш някой петокласник с тез “омагъосващи очи “!!
Но, тук има хора с професионален опит.Моля !
да не ти изричам диагнозата ,че е мн. сложна ,нали си виШистка.
намери си книги или Личен Психолог,и потърси Истината ,моме !
Ако имаш смелостта , да намериш и решиш„проблема“си ..Става късно!
„ Хора на лъжата “ Морган Скот Пек/ лекар психиатър
Успех !

пп
Апропо МГ ,майстор Гого е същият Образ ..
затова нЕ се харесаха с веска Гоолямата Уста ..
елементарно ,нали..
цитирай
4. mara886 - веселушка има мнОго Големи проблеми с Мъжете ,милата...
02.07.2016 20:01
ноо, всеки си заслужава Съдбата ...
лош избор, още по лош развод и ето я на тук
прави се на 21 годишна нимфетка,
а, то само пенсии покрай нея...
чак ми е жал...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2275935
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол