Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.12.2015 10:10 - внимавайте тук...
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 2136 Коментари: 16 Гласове:
10

Последна промяна: 12.12.2015 10:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

       
                 Кой се  прави пак на Адвокат/ на Дявола ? Лукавият МАГОГо..отново..           Момко, слабо ме касае, какъв си в „Реала“/ тук си Клоуна на блога.
         Ти също не познаваш „ моят Реал“ ,нали?защо ми се моташ в краката
          А, по повод Клеветите,  не ме карай да вадя ЛС от пощата си....
          че , и Лидис, ще онемее , а аз ще взема и по „твърди мерки“
          Не понасям твоето лицемерие, шит блогов,затова пиша още...
          
       
 
        Блога е отворена платформа,  затова пиша , и мисля ,че успях.
       120%  тук  знаят ,що за манипулатор и  лъжец е Офчаря,който досажда.
       по 20 ч. на малкото нормални  останали  читатели... 
       
       Инак е странно ,Го, що са занимаваш единствено със самотни женички, 
       и  забравени от Бога , депресирани  пенсии? или „търсиш“любов от 
       малки деца, които са спонтанни / да!!
       но, без критично мислене и..житейски опит
       Рустам е прав,важно е как остаряваме....
      ..Малко хора имат достойно държание и маниери.
      Пантофи ,или Катедрали, ще бъдем ,или жалки Клоуни?!
      Огледай се, каква “компания “ имаш ,и не търси “сламката„ у другите?
      Няма един нормален Мъж/ примерно край теб?! Защото всеки усеща
      твоята многопрофилна, лицемерна същност,която проси Внимание.
      Блога  седнал ,да оправя .Оправи си  Живота ,децата ..Любовта,Секса !

      Ето Го ,сам си поставя Диагноза
      на лош, коварен и кръвожаден кръвопиец.  
              --------------------------------------------------------------------???????
                 Всичко с времето си. Наблюдавали и сте как ловува риса?!   image    image



Гласувай:
10



1. milady - Аз сама съм си Адвокат, джоркаа...
12.12.2015 10:29
И колко пъти те попитах....
Къде е твоята лична Жалба срещу
„нарушенията на Инвестора?? Нали си потърпевш?
Давай я насам, ние ще я подпишем...
Ще подкрепим Истината.
поне аз...
цитирай
2. of4arsnakovalnia10 - Не е нужно да я виждаш и подписваш, Юлия.
12.12.2015 12:26
А, че ще я подкрепиш - ще я подкрепиш.
Та ти си ми най-силното "оръжие".
Ще имаш възможността да се изявиш.
В съда.

ПС: Изказвам твърдата си воля да премахнеш снимката в дясно, защото съдържа факт, който е от лично естество, а аз не желая да бъде видим за хората.


Ето едно просто доказателство как платформата на блога обсебва информация, която по погрешка сме качили във вид на графичен обект.
Държа "Инвестор" да изтрият този постинг, както и профила milady въобще /мисля, че на никого няма да липсват простотийте й/ и да положат максимум усилия в максимално кратко време факта по обсебването на графични материали да бъде коригиран и ние, Блогърите да можем да изтриваме качени по погрешка от нас такива.

Георги Стоименов
цитирай
3. hloris - Аз също,Юлия,за истината стъпвам и в Огъня...къде е жалбата?!?
12.12.2015 17:25
milady написа:
И колко пъти те попитах....
Къде е твоята лична Жалба срещу
„нарушенията на Инвестора?? Нали си потърпевш?
Давай я насам, ние ще я подпишем...
Ще подкрепим Истината.
поне аз...


Или нашето "пиленце" е част от екипа на самия Инвестор?!?
цитирай
4. milady - Благодаря за подкрепата,Тони...
12.12.2015 18:23
Истината има Огромна сила,
и накрая винаги печели...
няма да се даваме ,я ...
Украси ли къщата ?
утре ще дам рецепта за Щолен ( Stollen) немски традиционен сладкиш
да видим, как ще го измайсторя...
слушам вчера едно предаване „Без формат “/ анин го рекламира в Тубата.
Та ,доктора там каза, Ние българите сме “бациллус булгарикус“,
като закваска сме, където и да идем...
Събота и неделя аз готвя за Фамилията ..познай ?
Само Българска Кухня/ ха хах хаа ..
Непоправими сме!!

Хубава вечер !

цитирай
5. milady - Гоче от прости жени,отърване няма и на оня свят. Мухлъо страхлив и алчен, ТИ си предател...
12.12.2015 18:36
КОЛЕГИ питам ви,защо Инвестора търпят още
тоз Лицемерен Манипулатор в блога?!

31. hloris - Професор Гогочков...
18:28
Вас пък искам да попитам кога ще имаме удоволствието да видим нотариално заверената,с входящ номер жалба от Вас до Инвестор.АД,която ще ме накара да повярвам лично аз,че наистина сте борец за чистота,ред,и справедливост в това блогово
пространство.

В противен случай ще продължавам да мисля,че вие самият сте част от този екип,че и даже и платен такъв,който е тук да създава интриги и сплетни,повдигайки по този начин рейтинга на самият сайт.

Без уважение:
Антоанета Йорданова
цитирай
6. saankii - А, къде остана Фантомас от Горно наПанагюрище !!? пак са „самоубил“,хеххех ,Параноик.
12.12.2015 18:49
„Хлорис пиша тук,за да прочетат и..спящите
Веселушка е невинна/ и наивна/,колкото аз съм девствена ...

копирах ти комента ,зашото утре Док ще изтрие Постинга...
и най вече,защото мразя лицемери,които умират за комплименти и слава.
Имааа многооо дувари още да зидаш ,момеее ...
цитирай
7. hloris - Ще чакам с нетърпение твоята рецепта за щолен,защото смятам да правя нещо такова,а той става толкова по-хубав за консумация,когато е отлежал.
12.12.2015 18:51
milady написа:
Истината има Огромна сила,
и накрая винаги печели...
няма да се даваме ,я ...
Украси ли къщата ?
утре ще дам рецепта за Щолен ( Stollen) немски традиционен сладкиш
да видим, как ще го измайсторя...
слушам вчера едно предаване „Без формат “/ анин го рекламира в Тубата.
Та ,доктора там каза, Ние българите сме “бациллус булгарикус“,
като закваска сме, където и да идем...
Събота и неделя аз готвя за Фамилията ..познай ?
Само Българска Кухня/ ха хах хаа ..
Непоправими сме!!

Хубава вечер !



Аз пък напоследък съм запалена по средиземноморската кухня...
А що се отнася до готвенето...аз винаги съм обичала да готвя за любимите хора

Хубава,топла и спокойна вечер и на теб!
Днес беше прекрасен,топъл ден...цял следобяд чистих и проветрявах къщата.
Украсата утре...имам борче навън,част от което смятам да внеса вътре.
Сега си преглеждам коледните играчки за елха....може би ще до купя още нещо.
И един готин мой комшия да ми оправи лампичките...и още малко пазаруване ми предстои...искам да купя още някои неща на Теди...
Ако знаеш какви хубави дънки му купих,и как хубаво му стоят...сладура ми-моето ангелче!
цитирай
8. katara - Хлори, най важно е да има Мир в Душата и Топлина у дома..
12.12.2015 19:00
И,разбира се Усмивки от Любимите..
Радвам се, че си щастлива!
Горе главата, мила..
Бог обича смелите !
кака Джули
цитирай
9. rustam - Това с нотариалните заверки
12.12.2015 19:09
на скрийншотове е пълен ташак.
Доколкото виждам от едното от изображенията, нотариусът е заверил документ на основание чл.539 от ГПК. Става дума за т.н. "охранителни производства", които по същество са граждански дела.

Най-важното, което трябва да се знае за този вид дела, е, че наказателните актове по тях, забележи

не подлежат на принудително изпълнение.

С други думи, някой е дал някакви пари на софийски нотариуси за нещо, което вятър работа.
цитирай
10. milady - рустаме ,Добре си дошъл, тъкмо се питах ,къде изчезна, бе Човеко?!Честноо..
12.12.2015 19:15
А ,кое е най важното не знам....
ама да омешаш Реала и..Виртуала в пълна каша,
не е никак на добре..
Весели празници ,Френд!
цитирай
11. milady - да те копирам и аз ,че знаем ти Женските мурафети...
12.12.2015 19:22
of4arsnakovalnia10 написа:
А, че ще я подкрепиш - ще я подкрепиш.
Та ти си ми най-силното "оръжие".
Ще имаш възможността да се изявиш.
В съда.

ПС: Изказвам твърдата си воля да премахнеш снимката в дясно, защото съдържа факт, който е от лично естество, а аз не желая да бъде видим за хората.


Ето едно просто доказателство как платформата на блога обсебва информация, която по погрешка сме качили във вид на графичен обект.
Държа "Инвестор" да изтрият този постинг, както и профила milady въобще /мисля, че на никого няма да липсват простотийте й/ и да положат максимум усилия в максимално кратко време факта по обсебването на графични материали да бъде коригиран и ние, Блогърите да можем да изтриваме качени по погрешка от нас такива.

Георги Стоименов

цитирай
12. milady - аз ти казах, оф4арше ,Учи немски, да не ми дойдеш на гости, без да искаш...
12.12.2015 19:25
А нека, Инвестора ми изтрие Профила - milady
да видим, дали няма се...сбием с теб.
цитирай
13. hloris - milady
12.12.2015 23:26
Защо на нашия блогОФ герой никога не му се виждат очите?!?

Ти как мислиш?!

цитирай
14. milady - Хлоо, аз знам какви са / намери “Хора на лъжата “ Морган Скот Пек/лекар психиатър/
13.12.2015 08:58
от близо - жълти, страхливи, уплашени,а на дъното им
има скрита болка, самота ,и безкрайна ненавист към другите.
не го слушай, че тук се прави на герой, филантроп,и неразбран “наивник„.
погледни ГО само ,защо търси слаби, самотни ,беззащитни жени и стари хора ??
Защото здрав ,нормален човек,ще види фалша и злобата му веднага.
Аз работя в здравно заведение ,за Бога. Учила съм за това ,практикувам..
Не мога да скрия Истината ...
Жалкооо...той е умен, иначе,здрав,способен..
но Душата му е тотално наранена и болна..
и това е от ранно детство/ от най близък човек/
защо още пиша за него, аз съм му „дадена“от Съдбата,
за да му помогна и излекувам, ноо...Егоизмът му е железен.
Той не обича никого...търси да нарани хората ,да ги направи смешни,
а после, като го захвърлят ,започва да им се четка ,мазни, да ги подкупва..
Ето това прави тук публично,даже и със СаанкитУ,която има мъж, все пак.
е, какво е това....
цитирай
15. hloris - Вярвам ти,Милейди,вече ти вярвам...ще потърся книжската...благодаря ти! :)
13.12.2015 10:15
milady написа:
от близо - жълти, страхливи, уплашени,а на дъното им
има скрита болка, самота ,и безкрайна ненавист към другите.
не го слушай, че тук се прави на герой, филантроп,и неразбран “наивник„.
погледни ГО само ,защо търси слаби, самотни ,беззащитни жени и стари хора ??
Защото здрав ,нормален човек,ще види фалша и злобата му веднага.
Аз работя в здравно заведение ,за Бога. Учила съм за това ,практикувам..
Не мога да скрия Истината ...
Жалкооо...той е умен, иначе,здрав,способен..
но Душата му е тотално наранена и болна..
и това е от ранно детство/ от най близък човек/
защо още пиша за него, аз съм му „дадена“от Съдбата,
за да му помогна и излекувам, ноо...Егоизмът му е железен.
Той не обича никого...търси да нарани хората ,да ги направи смешни,
а после, като го захвърлят ,започва да им се четка ,мазни, да ги подкупва..
Ето това прави тук публично,даже и със СаанкитУ,която има мъж, все пак.
е, какво е това....

цитирай
16. milady - а ,даноо са ожениш ,мастърее...и гадинки ,да завъдиш..
15.12.2015 16:07
Въпросът е, че може да извадя ХАРП-а и да им спретна едно забавление.
Шегувам се естествено - нал' съм положителна блогова персонификация - ще се въздържа.
Но ще кажа, че до Нова Година ще причиня още ортикарии, а после ще си се оттегля във "виртуалното си кътче" (както казва една блогова ненормалница) и ще си "блогвам" (пак я цитирам, простака ми проЗ) необезпокояван от НИ-КО-ГО.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2272605
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол