Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.06.2015 09:18 - Внимание Bio Virus 2 .Пазете се !!
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 1185 Коментари: 6 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
              13. lovertosimplicity - Или пък си се объркала, че ми е малък.  02:46 Ние с теб се видяхме преди месец, да!
Приятели бяхме, защо не?
Пихме вино, да!
Приятели бяхме, защо не?
Аз бях във Варна. Служебно.
И ти дойде от Добрич, където междувпрочем живееш.
Не заблуждавай и в това хората.
В заведението, в което се видяхме има видеонаблюдение.
Записът от този ден го имам.
Иззет по надлежния ред.
И там се вижда какво правим... в спалнята ти.
Ето затова аз като кажа, че съм две крачки пред Вас, Вие ме определяте на... балон в тръни.
Ма няма лошо бе!
Дано всеки от Вас може ей така да се защитава.
Непоклатимо.
Билетите от пътуването ми се пазят.
Те са поименни, защото пътувам с 50% намаление /хайде сега обвинете ме, че Държавата покрива останалите/.
Съпоставката: пътуване към Варна, пристигане, среща с теб /видео/, среща с Жената, Любимата, в НАШИЯ офис /видео/, отпътуване към София - просто изключва твърдението ти за спалнята ти. Надявам се да ти е най-страхотната и колкото ти Сърце сака - толкова Мъже през нея да прекараш.
Но не мен, Мила.
За мен щеше да трябва много, много да се потрудиш.
Най-вече тук /почукване по слепоочието/.



Гласувай:
6



1. milady - затова пиша по Темата ,мили дами....
27.06.2015 09:26
Това е опасен Психопат ,с мания за
преследване ,мания за Величие ...
и необуздана страст за контрол и власт....
на основата на една болна и меркантилна
самовлюбена ,нещастна личност...
цитирай
2. milady - отново препоръчвам една “страшна книга“/ буквално..
27.06.2015 14:54


„ Хора на лъжата “ Морган Скот Пек / лекар психиатър ...
и мой любим учител
Юлия
цитирай
3. milady - Панагюрски Синдром...
27.06.2015 15:22
малко ми е мързеливоо, но....обещах...

знам,че поне един ме чете и очаква ..винаги...

“ Махалото на Робин ХУд “ е моя спонтанна худ.алегория,
която ,разбира се е заредена със солиден потенциал....
По правилно ,е да го наречем .Синдрома на Робин Худ ...
защото определено е в категория психоанализ и архетипи...
И децата знаят вече, кой е “добрият разбойник “.......
който краде от лошите богати ,и раздава “щедро“ на бедните нещастни ?!
Макиавели също отдавна е нарицателен образ...
Но,. но..ноо ,както обичам аз ,да провалям дискусията ...
Робин Худ е просто един романтичен прототип на Макиавели,който....
като хитър селски момък, иска и агнето ,да е цяло , и вълкът сит......
Като напада и ограбва златото и парите на лошите богати...
и Го дарява на бедните/ след като една значителна част остава
негово притежание ...
Той ,нашият Герой ,просто се забавлява и...
купува индулгенция , като един неук , но хитър селски и набожен момък..
/познахте ли ГО ;)
Затова направих Паралела м/у двамата Дано да съм понятна ....
цитирай
4. marmalady - тъй като аз имам 3 виШи, нека да обесня ..
27.06.2015 21:02
Робин хУд е един страхлив разбойник...
па и алчен , освен това е и тъп селянин,
ама все пак е Прототип на Макиавели...
разбраха ли сега всички анки ?
цитирай
5. saankii - Луд ,побъркан маниак ,още ли ми търсиш адреса ...
28.06.2015 16:43
11:24 - Такааа - да взема отношение. Защото нали това се иска от мен.
от: bryunetsnakovalnia10 За постинг: Публично Извинение !!??

Хем ми "даваш думата" и "искаш" да говоря, а хем не ми позволяваш.
(и дори сега виждам, че си изтрила отговора ми)
Или ще отречеш, че saankii и milady са твои профили?! На Юлия Петрова Тодорова, гр. Добрич, ул. "Петко Д. Петков" №4, ет 3-ти, ап. 3-ти, вдясно?!
Лека нощ от Георги Стоименов /без уточнението "Панагюрище"/ и дано в сънищата си поне не ме припознаваш във всеки втори блогър/"
цитирай
6. milady - ненавиждам Хора влюбени в себе си...обсебени и зомбирани..
28.06.2015 21:13
това, не е моят адрес/ за радост/ ....
Не се прави на Хакер, Георге
трупаш само ...негативи, нещастник
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2269504
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол