Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.06.2015 14:18 - за Двата дебели края ....
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 1866 Коментари: 9 Гласове:
5

Последна промяна: 22.06.2015 14:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

            
        Брава ,Георге ,не знаеш  Ред ли ? Сега очаквам/е ,  да  изредиш твоите 
        всички  прегрешения  ТУК , и  Блогър/К/ите ,които си  тормозил/  не са  малко /.
        Имаш  думата в моя блог, Г.Стоименов  Гевечанов  / нали сме   добри познати / .
 
                   (Публично извинение)

Дойде време за публични извинения.
Спрямо хора, които съм използвал.
Спрямо други, които съм обиждал.
Спрямо трети, които обичам, на които държа и искам те да разберат цялата Истина за това ми поведение.

Спрямо медии дори, които съм използвал, обиждал и им дължа извинение, тъй като не тая лоши чувства към тях и не съм бил ръководен от користни подбуди, напротив.

Дотук добре.
Какъв е проблемът?!
Проблемът е, че най-ефективно извинението си бих могъл да поднеса в постинг, тъй като обстоятелствата изискват извинението ми да е публично, а постингите ми не се визуализират. Следователна, за да стане това извинение достояние на касаещите ги, би следвало евентуално да давам изрично насочване към него.
Дотук също добре.
Но остава проблема, че, за да бъде едно извинение ефективно и поне според мен правилно поднесено, то трябва да стане достояние на кръга хора, пред които са били засегнати въпросните субекти на извинението.
Това вече е проблем.
Проблем, тъй като те доста, а да не говорим, че аз нямам дори идея колко са и кои са.
Но проблемът не е голям, тъй като е само въпрос на добра воля, Вие, отговарящите за определени функционалности на блога като платформа да разрешите
, тъй като е във възможностите Ви не изисква никакво усилие и освен, че се явява типично Ваше задължение, ще Ви направи чест и засвидетелства уважение.

И аз искрено се вярвам във Вашата разумност и мисля, че ще го направите и то в разумни срокове и с нужната доза професионализъм.

С уважение: Георги Стоименов Гевечанов / Панагюрище 



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - защоо ревеш като сукалче ??
22.06.2015 14:22
не само Ти имаш БАН, колегата !!
засрами се от нас жените ...
ама ние си търпим ...
СТОИЧЕСКИ /както винаги , апропо/
цитирай
2. marmalady - хаххаха.. .баасии и клоуна тоз...
22.06.2015 14:34
Такъв селски тарикат/ Бай Ганъо вода да му носи...
цитирай
3. mara886 - браво ,инвесторе, поздрави !! най после Справедлив подход..
22.06.2015 14:53
ако не стигнат двата дебели края...
аз имам и трети за MG /майстор Гого /
;))
цитирай
4. saankii - нагъл Селски МногоЗнайко...
22.06.2015 14:59
когато аз имам Банн е кефф, нали...
да си развяваш наглата усмиффка тук...
и ,да създаваш интриги/ дори със семейни дами !!
но ,когато ти кажат истината ,и те накажат ...охххх...
Всички сме...многоооо лооошиии..
без гошето......
цитирай
5. bryunetsnakovalnia10 - Извини ме, Юлия.
22.06.2015 22:27
Бях забравил, че имаш навика да копираш свои постинги из всичките си блогове.
Както нови - така и стари.
Коментари също.
Както твои - така и чужди.
Да ги видоизменяш също.
Както всъщност си направила и с моя "цитиран" сега постинг, но това е друга бира.
Сега по-скоро искам да кажа следните неща:
Първо: MG не идва от "Майстор Гого" и към когото е било насочено /или тапърва ще насочвам/ го е разбрал. Нито "M"идва от "Майстор" - нито "G" от "Гого".
Но при все, че ти вменяваш, че сме "добри познати" ти няма как да го знаеш.
Второ: Никога не съм изпитвал кеф когато си имала БАН. да не говорим, че съм отчитал понякога, че ти твърдиш, че е така, а не е. Дори си твърдяла, че те трият, а не е било така. Но това също е друга бира и не е момента да го разисквам. Просто уточнявам, че не съм от типа хора, които да злорадстват. Още по-малко пък ме разстройва факта, че съм с БАН. Най-малкото /а аз познавам още двама тук: Ф би ти казал, че БАН-ът може да се заобиколи, но не го правя. Защото тук опираме до Принципи. Знаеш ли какво е принципи?!
Трето: УсмиВка е хубаво да "развяваш", не мислиш ли?! По-добре от: необразованост, простащина, злост, комплексираност. Говоря за една "милейди", която има тази същност и не се свени да я показва, а дори се смята за интересна и за фактор. Ще дойде ден и ще ти подаря високотехнологичен инструмент, чрез който ще можеш да бъдеш във връзка с нея. Приготвил съм ти го като подарък.
Четвърто: Къде рева?! М?! Просто следвам правилната логика и правя нещата както е редно. Но това също тепърва ще проумееш. Стоическото търпение беше от моя страна, Юлия. Че те търпях почти две години. И сега, ако все още се бавя - то е заради други хора, които се опитвам да извадя от играта. Но това ти също няма как да знаеш, защото не виждаш по-далече от носа си.

Поздрави и още веднъж БЛАГОДАРЯ, че разреши един "мой" "проблем".

Георги Стоименов

ПС: С какво точно Аз, Георги Стоименов (без уточнението "Панагюрище") припокривам образа на бай Ганьо?!
цитирай
6. bryunetsnakovalnia10 - И да те попитам и друго нещо:
22.06.2015 22:29
Знаеш ли, че първоначално Алеко Константинов е създал този образ в женски вариант, но го е досрамяло да го изнесе в публичното пространство така и го е преработил да е мъж?!
Не?!
Ами поинтересувай се. Информацията е оскъдна, но е нАучно доказана.
Лека вечер ти желая и утре очаквам нови радващи ме постинги от твоя страна.
цитирай
7. milady - гооошоо, стига пледоарии пред Огледалото ...
22.06.2015 22:41
ти лъжеш ,както дишаш..това е генно...
Аз затова пиша тук ,за да смъкна Маската ти ...
Тъй като Не съм психолог, нямам Опит и Логика ,камо ли Успех,
не съм грамотна ,не съм здрава ,свободна и щастлива лейди на 58 ...
...... защо ми се обясняваш 2 години всеки ден ??
/Риторично/
Лека нощ !
цитирай
8. milady - ре / Бр'юнете, аз не съм Тъпа ,като Хлорка и мека мара ,като Саанкито..
23.06.2015 11:42
затова , не ми пиши общи глупотевини от Панагюрски вечеринки..

Въпросите към теб ги изложих много точно
и ясно в другия ми блог.
разбира се ,не си длъжен, да ми отговаряш..
въпрос на мъжка чест ,Блондине ..
цитирай
9. milady - забравяш, че си прочетена книга за мен ,Бай Георге Балкански......
25.06.2015 21:20
..... ти не си БАй Ганъо ..ТИ си Негов ПРототип ...

мога да напиша 55 страници лаическа Студия за този Образ...
нищо ,че нямам мнооогоооо дипломи ,като теб и Саанкито /хахахах/
...просто си ми любим “герой“;))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2276004
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол