Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.05.2015 21:21 - ХайдПарк или....ХейтПарад !!
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 1542 Коментари: 5 Гласове:
4

Последна промяна: 21.05.2015 14:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

         Искам  да го кажа накратко и културно...
- aко изобщо това е възможно ...тук и сега.. Защо хората полудяват ,като влезнат в тази блогова Геена ?
Убедена съм в Реала,те са нормални ,или греша ?

Не позирам,или интелектуалнича, ноо..
но това място тук е много близко до
наркоманско сборище/ и поведение/, колеги!
допреди 2г. аз само четях този сайт, беше
ми много интересен .Има много и различни
теми ,и разбира се коментарии...

Виж на авторите не отдавах особено вни
мание .Първо,защото бях емоционално заета ,
а ,това е Важна причина,и най важното ..
..повечето/ 99 % / никимена ,знаете са ...
абсолютна фантастика и химера ...а,бе фък!
Ее, това още и още не го схващам ...
Сигурно ,остарявам ,или съм
тъп технически инвалид,
но как може да комуникирате с фантоми..
В момента съм в ремисия и,не искам да се впус
кам в просторни постове и повествования......
Но, уви ,тук имам вече и добри познати
кажете ,колеги, как може хора на по 45/55 г....
да се държим/ат, като пубери на 13 / 16 г ??!


Артвизитки и клипове на блог.бг

kushel.blog.bg/profile.php

следват .....

Blog.bg ... bruynetsnakovalnia10.

hloris.blog.bg/profile.php

adassa.blog.bg/profile.php

4udovi6teto.blog.bg/profile.php

stih.blog.bg/profile.php

dobromirdimitrov.blog.bg/
  •  
  •  
дeжурния психолог и психиатър и той тук...
денонощноо ...
!!!!!!!

Aз такава лудост и  безсилие ,и глупост....

не съм срещала  Никъде ,брат Кушел ...

не знам ..за теб !!!

Отчайващоо е!








Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - кухеле ,след като ми изтри комента /макар ,че отдавна напуснах омерзена твоя Блог....
20.05.2015 10:56
С това само доказваш ,колко аз Не греша с Хората .....
погледни си коментариите и приятелките...в блога ..
все анонимни кокошки...
лудис, хлорис, джойсъ , totkata 2 ..аПРостолофф.....
как е възможно чак такова дебелокожие и магарешки инат у теб ?
Айде Лавъря си няма кокошка у дома вече 8 год. ..
и е самотен и бръмнал ....
Но ,ти имаш 3 кокошки у дома ...
и подскачаш тук ,като скопен селски петел......
и развяваш ощее инфантилни лексикони от Детската градина ....
!!!!!
цитирай
2. hloris - Моля,Юлия,
20.05.2015 12:39
да престанеш да спрягаш моето име във всеки твой пост...дължиш ми го като
майка,и като жена най-вече.
Благодаря ти.
цитирай
3. saankii - хлорке ,пуснах ти комента ...
20.05.2015 14:31
моля, не се надявай на повече....
разпъвай си локумите с турбо брюнетко тю тюю....
аз виждам синхрон м/у вас ......
успех....
цитирай
4. milady - бааасии и многопластовата шизофрения тук / christof е ..tezko / ..xa ха ..после аз съм лудата ..
21.05.2015 12:27
2. tezko - .......

00:08
rustam написа:
Неотразимо! Като вихрушка! Браво!


Не мога вече да ги трая... Този брюнетения продължава да се обяснява във фермани при хлорис! Щял да й звъни и не знам си ко. Абе изчезвай бе говедо, ко ме занимаваш с парцалите си! Значи то бива бива идиоти, ама чак пък толкова ДОСАДНИ идиоти...не вярвах, че съществуват! Жени да! Жените са досадни, ама да речем, че има оправдания - емоция, ама този страшно ме дразни вече, просто адски искам да го наебе някоя, че да миряса!

цитирай
5. marmalady - точна диагноза ,колегата валсодар .поздрав!
21.05.2015 13:27
Ферманите на турбобрюнетко тю тююю
/ 8 г. по 24 часа ,всеки ден/ ,са ...........

“... графоманщината си е болестна проява, зад която стоят дълбоко вкоренени комплекси за малоценност, неспособност за общуване и много, много самота.“
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2271200
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол