Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.02.2015 09:00 - В гл. Роля ПИЕР ФРЕНСКИ.
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 617 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 31.10.2015 21:41


 
                                

 


                       Бай ПИ ЕР , най френски те подканям ,
                да   покажеш  на Уважаемата Публика моето еротично  Фото !
Автор: mara886 Категория: Хоби   image 
Прочетен: 25 Коментари: 1 Гласове:  1  
Последна промяна: 21:22 
 
       БАЙ ПИ ЕР ИСКАЛ„   ДА МИ ПОМАГА.....МОЛЯ ????!!!!!!

 Аз няма да припомням заплахите на тази жена към мен самия, отправяни в лични съобщения посред нощ, няма да влизам в детайли как се подигра с моето доверие и желание да й помогна в уж тежък за нея момент... Няма, но ако продължава в този дух, ей богу, върне ли се в България, ще я осъдя, а сумата ще даря на някоя психиатрична болница. Няма да се кълна, защото съм възрастен човек и може да не доживея този момент. Стана дума за възраст. Тя се подигра и с белите ми коси, без да си дава сметка имам ли аз заслуги към обществото, на което останах верен.
С това привършвам за този етап от битката за почтени отношения. От нея зависи дали няма да публикувам полуголите й снимки, които ми изпращаше по скайпа.
П и е р                      

      пс .Няма  Такъв ,до сега  ,да ме  е уплашил „ПИ ЕР , камо  ли ти ;))       ОТКАЗАХ ТИ  3 ПЪТи , НЕ МИ ПРЕДЛАГАЙ И ДВАМАТА СИ СИНА НАКУП 
      ТА , ЗАТОВА ЛИ ТИ ЩРЪКНА БЕЛИЯ  ГРЕБЕН ?
       АМИ ,НЕ ГИ ЩА .СЛАБИ МЪЖЕ Са/ поне за мен / .
       Гледай  си  Болното Здраве , и мила  Съпруга / тук стана за  майтап  /
       Иначе ,като  нищо,  да се срещнем на  по “сериозно “ место .
       С уважение
       Джулия .........



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - МНогоо съм лоша и ...зла ..бай ПИ ЕР ,нали ...
28.02.2015 10:43
С един Удар ..събарям 2/ 3 ма МЪже ;)
Очaквам ,да ме поканиш най скоро пред РУ...
за Разпит със Скенер - Detektor ......
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2263823
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол