Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.02.2015 17:28 - МИла ХлорКе ,48 часа Чакам за ТЕлеф, или Емейл адрес??
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 1471 Коментари: 5 Гласове:
6

Последна промяна: 15.02.2015 21:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
              ХЛОРКЕ ФЛЪОРКЕ ПЕПЕРУТКЕ ШУТКЕ....
              ОЩЕ ЛИ ЩЕ ЧАКАМ ,ма ??
              ДА ПИТАМ БАЙ ТИ ПЕТЪР ДАСКОХЛОПОФ.,а ?.
              ТОЙ ЗНАЕ  ВСЕ ,ВСЯ И ВСЪО :)))

               1. hloris - 9.анонимен  08.02 13:59 Този Ловър (bryunetsnakovalnia10) няма да се спре ! Те с милейдиту са гвоздея на програмата ( черешката на тортата ) в блог.бг
Не бива да им се обръща внимание просто!

Първо искам да попитам защо така анонимно?!
Лично за мен те са...нещо досадно,което ми се навира в очите всеки божи ден,което не е нормално...за мен е досадно и...тъпо най-вече...

Прословутата Юлия звучи като някаква изтъркана грамофонна плоча,по-скоро развалена такава...

Да не ми се завира в моя блог,пък да прави в нейните каквото ще...
Никога не е късно да станеш за резил...още повече когато си на нейните години,но....
всеки с разбиранията си и манталитета си.

Предложих на въпросната Юлия да и дам телефона си,да се чуем,за да се успокои най-сетне,но...държа след това на публично извинение тук,в блога,но тя няма да го направи,защото няма чувство за собствено достойнство...
пфууу...да се влачиш след един мъж,и да се занимаваш с него постоянно това е единствено признак на някаква болестна обсебеност....
Мен това не ме касае...

Просто искам да стои настрана от блога ми...и нищо повече.

Защото това,което прави с потребителите тук,е долно,извратено,и шантаво...
Жалка история,особено когато човек изгуби чувството си за мярка,и не знае кога да спре...тъжна и жалка история.

    край .....
 



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - Болен Мозък.....
10.02.2015 17:31
Само Ти пишеш тук 24 часа / 7 год., с 1999 Профила /
ПРав си ,не струваш колкото кутрето на Крачето ми ,
за да ти отговарям ...
ама...пуста краста за Тъз Правдаа...

Извинете ме за Спама ,мои любими читатели !
цитирай
2. milady - гледам днес са много активни ....
10.02.2015 17:36
хеленка и мара866.....и гуда/ tezko, yourprincess -

Разбира се, всички от Кохортата на Лудото Гоше
Голям смех, голяма краста ме обзе 2 год. Простете !
Не се сърдете, мили читатели ,така е в анонимен блог,
оставен на самотек....
Струва ми се ,след моите писма
от инвестора ,малко за позамислиха ....
цитирай
3. milady - ако обичате сапунки ,Вие сте на правилното място...
10.02.2015 18:12
сайта на Хлорка ,една обичана ,ебана и , задоволена .щастливаа Пи4ка ...
А , това горе са нейни сценариий
/ дето и за турски сериал не могат да се класират

Aнонимния в сайта на Хлорито е , разбира се
...Самия Гого Лавъря Брюнетснаковалня10 ;))))
цитирай
4. mara886 - малее....хлорка са побъркала
10.02.2015 20:48
от Либоф и Ебане.. Блазе и на Жената ...Брава !!!

1. hloris - ...
20:02
Тилифон,тилифон...
звучиш ми кат развален грамифон...


Лавъра ми има тилифона,
на лични му цъфни
и му го искай ти...
само глей да не те приклещи,
че тези от ДАНС не са лесни...

хахаха
цитирай
5. milady - Гошоооо ,ти си болен митоман и ..
11.02.2015 18:39
Лъжата е Твоя начин на Живот...
Но, просто преиграваш и губиш връзка с Реалността ,
като подценяваш зрителите....
признавам ,първите няколко месеца
успя , да ме измамиш с 2/ 3 профила...
После вече разбрах, че 98 % от “имената “ тук са.. Твои...
Това е толкова...ЛУДО.....4е нормален мозък не може да го допусне.
Мисля, че доста доказателства дадох пред аудиторията .....
отегчени сме всички от ТЕБ, нещастник ....
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2278224
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол