Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.10.2013 09:07 - Знаеш ли,докога мога да пиша така:)) докато се "преродиш))
Автор: milady Категория: Технологии   
Прочетен: 702 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 10.10.2013 18:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Признавам,Блог-Бг-то,е първенец ,поне в моята
класация:),А аз имам база за сравнение:)Това,разбира се,се дължи на теб,неУморни блогъре(разбирай всички нас)....
Лично при мен"темите" направоо скачат на коленете ми:))
  Дори и като спинкам,като"Sleeping Beauty:))
  Айде,да четем заедно сега..Бисери, бисери, не    думи, диамант4етааа...:))
  П.с. Малко резюме,от този,който "търси простотата"?!
  оооо,санкта(lover-simplicity:))
 

Малко след полунощ ...



      

Разговор : lovertosimplicity,to milady :)

А понеже пък си толкова умна, че вярваш (ново)
на кой как теподхване и задъвче:
Анин /която наричам Ин още преди повече отполовин година в другия ми блог - кактои в нейния има писано за мен от онова време/
Та тя понежене се познаваме ти думала ми казаха...
Случайно можеш да й звъннеш на 0887436422 и да я попиташ кога е в "Свети Георги" на работа, защото от 10-ти мисля с една готина Бамбина да се поразходя из страната и ще намина и през Пловдив да я видя.
Просто да ми каже тя някои неща в очите като е толкова ербап /пред Директора на болницата, който се оказа... наше Момче/, а може би аз да й кажа, че я обичам, както тя искаше от мен.
Ако отрече - нека ме вкара, ако иска първа в съда /щото то ще й се наложи/ и съответно Скайп ще изведат делегирано дастоверност на кореспонденцията ни.
Дори нека ти отрече как и до Долно П-ще ходила да "ме търси", но и двете сте толкова умни, че не проумяхте, че не съм от там!
Да не говорим, че не съм и Георги, но това е друга бира!

Тъпо- АнИн - Милейди!
Ъхъъм

Не съм лъжица за Вашите уста, милички!
Гукайте си и двете самотни гълъбици и си мислете, че на някой му дреме!

Ще постна точно 10 постинга в 01:15, за да ти влезе в главицата, че не се гаси туй що не гасне...
А после ще си поствам когато ми е КЕФ!
Сега КЕФами е друг!
Реален!
Умен!
Красив!
И най-вече НА МЯСТО!

Със здраве - ще ти се усмихне и на теб Щастието!

Наистина ти го пожелавам!

Мариус

Изпратено: 01:39 От: lovertosimplicity




Гласувай:
1



1. anin - Джули, мила!
10.10.2013 09:42
Щом си решила виртуален Биг бъгБрадър да правиш, ейй, много Тв гледаш!,
ще ти отговоря. С въпросния господин се запознахме тука в началото на януари. 2013.Стори ми се интересен, забавен, даа, признавам, появи се някакво харесване, привличане, Но, опознавайки го чрез..скайп, телефонни разговори, съобщения..разбрах, че не си пасваме изобщо, дори и само за приятели...и така, вече не общуваме! Това е.
цитирай
2. milady - ре анин.?
11.10.2013 09:08
аз ТВ..?? хаххахахх.....:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2262962
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол