Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.09.2013 14:46 - Kой обича Приказки и кой обича ..Притчи ?!
Автор: milady Категория: Технологии   
Прочетен: 1075 Коментари: 3 Гласове:
6

Последна промяна: 26.01.2016 14:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Неделя, навън е вече студено,тъжно и някак самотно!
Настроението ми е ,обаче форсмажорно и..ще споделя с радост "защо":))
Вие обичате приказки, нали ,и нежна поезия също, и хубава музика за душата, разбира  се :)
Аз  също,приятели мои, неизвестни! Затова и предпочитам този сайт.Тук има от всичко..по-многоо:))  В неделя е ден за почивка и размисъл,дори за ретроспекция
 и..покаяние , или ..изповед ?!
В неделя дори Аз ставам такава една тиха, послушна и..безсрамно..откровена!!
Тази неделя съм на гости в моя роден град, малък , провинциален, скучен и  ..тъжен. Но тук е сестра ми.Тук са живи още моите детски и младежки, луди спомени:)))Тук е къщата на мама и татко (мир вам).Тук си имам любима брезичка в Парка до нас, тук си имам любима приятелка,повече от сестра...
Едно от моите любими места ,обаче е малката ,красива, църква...на кръстопътя до дома!!
Винаги ,когато се върна тук ,намирам 2 часа за отмора, и радост ,да я посетя.Никъде по света не видях, толкова многоо млади хора и деца в Божий Дом!?
Обличам се скромно,без шапка:) и с усмивка на уста:)пристъпвам вътре, със жадна душа...
Както винаги в неделя, там има младежи, деца, по-възрастни, и хора самотни ,търсещи утеха и ..дума добра! За мен е малко чудо, как това “скромно“ съобщество е съхранило вече 10г, тази топлота, сърдечност и...съпричастност !! Има музика, има четене на притчи ,има тълкувания, и ..после ..Молитва към  Него "Господаря на Небето“   и Земните дела. Думата ми беше ,да споделя тази Притча с вас, любими! Да се опитам ,да зарадвам Духа и сърцето ви !





Гласувай:
8



1. milady - "Петата Планина " --Паулу Куелю
29.09.2013 15:13
"Тази неделя Илия остана сам, излезе навън, и потегли напосоки.Краката му го носеха, обаче към Планината.Преданието разказваше ,там горе, живееха Боговете.А Той имаше днес ВЪПРОС към БОГ...
"Спря се в подножието, и погледна нагоре,към върха.Беше тихо,но въздуха вибрираше в няакаква опасна честота....
"Господи-започна тихо Илия,Днес е ден за Прошка...
Искам да се помирим
Много са моите грехове към теб, зная..
Забравих за силата в себе си, уплаших се и отказах да се боря...
Усъмних се в твоята Любов,
защото много често, Ти беше така жесток...
Заключих Сърцето си, и отрекох любовта на Една Жена...
Ако погледнем отстрани, обаче, многооо са и твоите грехове към мен...
Отне ми, така бързо Жената, която обикнах...
Събори и изпепели Града, който ми даде своето гостоприемство...
Накара ме .да се усъмня в Теб, и твоята Любов !!
Остави ме сам ,сред пепелища и дим...
само с едно малко момче ..до мен...
А, трябваше да му дам Надежда и..Вяра за Живот !!
Ако поставим Всичко това на Везните...
Ти си ми Длъжник ,Господи !!
Твоите прегрешения към мен са повече...
Затова, нека си Простим..за да можем да продължим ?!
Изведнъж силен вятър се изви от гората..
и върхушка смути Сърцето му...
Беше Ангела Господен, и той дочи словата Му...
"ДОБРЕ стори, ИЛИЯ!! БОГ прие да се бори със теб !!
Илия коленичи , наведе глава ,и сълзите му покапаха във сухата Сидонска Земя !!
Епилог: Ако Бог реши да се бори с вас..Това е ..Благословия.Приемете яя !!!
цитирай
2. anin - Охоо,
29.09.2013 16:28
Днес една нова Джули!
Добре дошла!
цитирай
3. milady - Ре анин..
29.09.2013 16:46
Добре заварили,..мила.:)) Винаги си многоо кратка и ..истинска ,казах го вече :))) БЪди щастлива !!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2263830
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол