Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.09.2013 11:43 - "Мислиш ли, че сме равни? " К.Кастанеда
Автор: milady Категория: Технологии   
Прочетен: 825 Коментари: 3 Гласове:
3

Последна промяна: 12.10.2014 12:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Коя съм  аз ,ли ??
Не знам, честноо..:)
Аз съм Огледало:))))

 -Аз съм доволен от своя живот, Дон Хуан. Защо трябва да го
променям?
  -Мислиш ли, че ние с тебе сме равни?- попита той рязко.
  -Равни сме, разбира се- казах аз.
  Естествено бях благосклонен. Усещах истинска топлота към него. Все още пазех в
  подсъзнанието си, макар никога да не го бях изричал гласно, че аз, като
  студент и човек от изтънчения западен свят, съм по- съвършен от един индианец.

  -Не- каза той спокойно.- Не сме.
  -Равни сме, разбира се- възпротивих се аз.
  -Не-каза той меко.-Не сме равни. Аз съм ловец и воин, а ти си сводник.
  Останах с отворена уста. Не можах да повярвям, че Дон Хуан наистина беше казал
  това. Изпуснах бележника си и онемял вперих очи в него, след което, разбира
  се, се вбесих.
  Той ме погледна спокойно и хладнокръвно. Избягнах втренчения му поглед. И
  тогава той заговори. Произнасяше думите ясно. Те се лееха гладко и
  смъртоносно. Каза, че своднича на някой друг. Че не водя битки за себе си, а
  за някакви непознати люде. Че не аз искам да изучавам растенията и лова, и
  каквото и да било. И че неговия свят на точни действия, чувства и решения е
  безкрайно по- смислен от изпълнената с груби грешки безмислица, която аз
  наричах "свой живот". Когато свърши, аз се бях вцепенил. Беше говорил без
  агресивност, без надменност, съвсем спокойно и с голяма мощ, така че гневът ми
  се изпари.
  Останахме безмълвни. Бях объркан и не можех да измисля нищо подходящо. Чаках
  той пръв да наруши мълчанието. Изминаха часове. Дон Хуан ставаше все по-
  неподвижен, докато тялото му придоби особена, почти страшна вдървеност; с
  падането на здрача неговия силует все по- трудно долавяше и накрая, когато
  около нас съвсем се стъмни, той сякаш се сля с чернотата на камъните.
  Състоянието му на неподвижност бе тъй пълно, че той като че ли беше престанал
  да съществува.
  Беше вече полунощ, когато най- накрая разбрах, че той може и ще остане
  неподвижен там, в тази пустош, сред тези скали, ако се наложеше вероятно и
  завинаги. Неговият свят на точни действия, чувства и решения наистина беше по-
  съвършен.
  Мълчаливо докоснах ръката му и очите ми се наляха със сълзи.




Гласувай:
3



1. milady - For you..With Love
15.09.2013 11:46
http://youtu.be/dQiNVk_u0po
цитирай
2. faktifakti - чела съм книгата и е невероятна.
17.09.2013 13:03
поздрав.
цитирай
3. milady - ре 2..
21.09.2013 21:42
Тази книга ми е настолна..разбира се !! Чета я права., и ..със сълзи на очи."Чудото и проклятието да бъдеш човек" ..Тук и сега, бих добавила аз ....
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2277851
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол