Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.09.2013 17:01 - Сензацияяя!!!! Компромати за Краля .РЕЙ-ПЪРВИ
Автор: milady Категория: Технологии   
Прочетен: 2685 Коментари: 9 Гласове:
13

Последна промяна: 10.09.2013 17:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
имайтее малко търпениее,,ШЕФА Е ТУК..зад гърба ми..(г.за:) ми :)))))



Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mar866 - ...
10.09.2013 17:20
айде, давай по-бързо, че ще ми спират тока, па не искам да изпусна сеира;)))

пп. то се видя, че скоро няма да свърши сапунката, та ща, не ща...ще съм на първия ред с купа пуканки...

цитирай
2. milady - мар4е, аде ,като най най Любопитка..,СЕдни си да Д--то.:))
10.09.2013 18:34
И ЗАПОЧВАЙЙ ДА БРОИШ...Следват около 15 Профила ,на Този Празнолейй ...Сигурно имаа и ощее, моето Дете:)) Нооо ,и аз се уморихх..ЕТО..ЧЕТИ и КОПИРАЙ : lenalena, qga, svetlinqernev,tanya7713,unlife, aip55, petak, gogi6666, beautifulcreature,celebrity75,nelsun8,cinderelathespyi taka ...natatakkk....Не му се виждаа краяяяяяяя..:))))))))))
цитирай
3. lovertosimplicity - Ю...
10.09.2013 21:51
Питам се проста ли си се родила или после изпростя?!

В изброеният списък има Бюстител на Закона, на чиито много влиятелен баща /Тамплиер с доста висок сан/ не ще хареса твоето изказване.
Хах!
Смешна си!
Погледни се...
Бенгалски огън на доизживяване си.
И затова съм те и оставил да пасеш.
Имаш няколко поддръжника със /освен проблемът ти със "С" и "СЪС" се забелязва и този с "В" и "ВЪВ"/ сключени вежди и подкрепата на знаеш кои.
Но и техния ред идва - не им са приятни някои глобички, но какво да се прави, факт!

Говори си, не ми пречиш!

Рей

/едва ли ще допуснеш този коментар, но това си ти - не само губеща и битки и войни, ами просто смешна, застаряваща да не казвам какво в очите на тези, които те поднасят, а ти цъфтиш ли цъфтиш/
цитирай
4. lovertosimplicity - Байдуей,
10.09.2013 21:53
забрави да напишеш НАИСТИНА моя блог, който много добре знаеш.
Давай, направи го!
Но пак не ще ме предизвикате да допусна Грешка!
Не съм вчерашен!
цитирай
5. milady - ре 5..списъка е..безконе4ен,отворен.....
11.09.2013 06:40
Това сигурно е твой лично патентован Софтуер,а дано,иска ми се да вярвам:) След това ще те "помолим", да направиши Софтуер за електронно гласуване:)
цитирай
6. qga - Добър ден.
11.09.2013 11:21
Досега съм се въздържала да Ви коментирам, защото не ме е касаело. Но в момента Вие намесвате и мен в целия този цирк, който разигравате и това не ми харесва. Затова пиша настоящия коментар, който както казва Рей Вие едва ли ще одобрите, защото не е във Ваш интерес. Но все пак, ако не го направите, ще намеря начин да го сведа да знанието на читателите, защото те трябва да знаят истината и да се разграничат от циркаджийските Ви номера.
Щеше ми се както казвате да съм "клонинг" на Рей. Но не цялостен, а по отношение на способностите му в компютърната сфера. Иначе мерси, предпочитам да нямам израстък м/у краката, защото зная колко често мъжете мислят с него, а не с главата си.
Искам да Ви кажа, че това, което правите не Ви прави чест. Не това е начина да трупате мимолетна слава на гърба на някого.
Останах просто като гръмната, когато в един коментар Рей признаваше, че Ви познава реално, че сте била негова приятелка. Това ме озадачи. Не допусках, че той е способен да поддържа отношения с такава, като Вас, но явно има някакво логично обяснение. Но и да няма, това на мен не ми влиза в работата.
Два от посочените от Вас никове посещавам и съм абсолютно убедена, че не са на човека, когото как не Ви омръзна да сееете жлъч по негов адрес?
Дори и това не сте си направили труда - да прочетете внимателно другия му блог, защото и това той тук Ви приканва да оповестите и аз ще се радвам да го направите, защото от там още повече ще се види що за човек е Рей. Той не лъже, че го е оповестил сред приятелите си, поне на мен го е дал и аз там съм чела за готовността му със софтуер за електронно правителство. Така, че много Ви моля да не въвеждате читателите в заблуждения с лишени от смисъл парадни фрази. Всички видяха интелектуалното Ви ниво и се учудвам как може да продължавате да ставате за смях!!!
Беба
(така ме "кръсти" отново той и аз му благодаря и тук за това)

Послепис: Благодаря Ви, че все пак допуснахте коментара ми.
И от мен макар и незаслужено Ви пожелавам всичко най-хубаво.
цитирай
7. nikita6864 - .
11.09.2013 13:26
lovertosimplicity написа:

В изброеният списък има Бюстител на Закона, на чиито много влиятелен баща /Тамплиер с доста висок сан/ не ще хареса твоето изказване.


Oх, дано въпросния блогър-бюстител не каже на своя баща илюминат!
цитирай
8. blackpredator - А стига бе
11.09.2013 16:45
Тоя юнак се прави на lovertoмайкрософт.
Айде нема нужда. Публикувал постинги със стара дата. Как ли пък не.
Стар Полигоров трик, брадат като Вселената...
Бил дал урок на Инвестор с прочитите. Има много здраве, единствено Мадърборда даде урок, но Инвестора си го премести...

Поредният селски бек у блоговия Брадър.
Обикновена селска пръчка, с претенции за пръч.
То докато има прости кози да обикалят и превъзнасят, и кокошинката ще бъде пръч у виртуала...
цитирай
9. tamperto - ,
11.09.2013 17:08
Но и техния ред идва - не им са приятни някои глобички, но какво да се прави, факт!

Тоя съвсем се е вкарал във филма. Алооооу, Ловер ли си, Ливер ли си, осъзнай се малко, че вече само за ташак ставаш.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2281902
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол