Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.09.2020 14:53 - Мозамбик в един вик
Автор: kaliban3 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1898 Коментари: 9 Гласове:
7

Последна промяна: 15.09.2020 15:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Ако има нещо по-лошо от пУезията на лексито, то това са неговите вицове и поговорки. Явно решил,  че като не обърнахме внимание на предишното му изхождане, то ще може да одрисква безнаказано тук. "Да, ама не!"
 

Ще разбера лъжеца, и пак ще му простя,
като простя крадеца, не ще го спра.
те братя са ми, неспрян от съвестта,
стих готов съм да им извъртя!


Прозрял се чрез лъжеца, ще се изоблича,
изобличен в крадеца, сам ще се унизя,
и унизен в убиец, с чест кръст ще възкача,
и там ще друсна аз една пача.


image
Днес както виждаме, по-някаква случайност, го е ударил на откровения и разкаяния. Даже още една снимка си е сложил на дърти години. Не знаем на какво се дължи - некачествен алкохол или гризяща го съвест за всички подлости, доноси и лицемерие за трите години ТУК. 


Но знаем, че ще му мине.


P. S. Какво е метзавец?



Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. fun1001 - разбира се, че е Исса / това, и лексито, го знае )
15.09.2020 16:33

...но,нещо, днес, ревност ме човъркна..
да не сте тандем с баба Вуна, булята, 'нещото'..
което обладава )) 3 виШи, и 33 клонинга, м?

тя, подава Идеята, ти я реализираш...хъм!!
цитирай
2. kaliban3 - пу, пу, пу! Пепел ти на устата, как ...
15.09.2020 16:37
пу,пу,пу! Пепел ти на устата, как може да ме сравниш с буля Пена?! Обида голяма :P
цитирай
3. rustam - Не мога да разбера как можеш да кажеш,
15.09.2020 17:27
че си написал нещо, като всъщност просто си преписал, при това изкривявайки садистично думите. Забелязвам, че влечението на лексито и инженера става все по-силно. сега пред двамата стои дилемата дали да си обменят лични съобщения, при положение, че хейтърите ги четат...

ПП метзавец е нещо като птичка лалугер
цитирай
4. kaliban3 - че си написал нещо, като всъщност ...
15.09.2020 17:53
rustam написа:
че си написал нещо, като всъщност просто си преписал, при това изкривявайки садистично думите. Забелязвам, че влечението на лексито и инженера става все по-силно. сега пред двамата стои дилемата дали да си обменят лични съобщения, при положение, че хейтърите ги четат...

ПП метзавец е нещо като птичка лалугер

Кат се обичат, да се вземат младите :). Ами аз бих им подсказал как, ама нека сами се сетят. И двамата са уж с техническо образование.
P. S. Инженера да не те е натопил и да са ти изтрили поста за съсела?
цитирай
5. rustam - Разбира се, че ме е натопил
15.09.2020 18:00
kaliban3 написа:
rustam написа:
че си написал нещо, като всъщност просто си преписал, при това изкривявайки садистично думите. Забелязвам, че влечението на лексито и инженера става все по-силно. сега пред двамата стои дилемата дали да си обменят лични съобщения, при положение, че хейтърите ги четат...

ПП метзавец е нещо като птичка лалугер

Кат се обичат, да се вземат младите :). Ами аз бих им подсказал как, ама нека сами се сетят. И двамата са уж с техническо образование.
P. S. Инженера да не те е натопил и да са ти изтрили поста за съсела?


това е редовният му номер: да реве като вдовица за х*й. От друга страна този факт е показателен, че постингът ми е стигнал до сърцето на героя. По всичко личи, че срещата на инженера с тервелския гей не е минала просто така. тези нежности, това внимание с лексито са доста показателни.
цитирай
6. kaliban3 - Ха, той и мене 2 пъти ме топи и ме триха ...
15.09.2020 18:09
Ха, той и мене 2 пъти ме топи и ме триха многократно, че чак баннаха 2та ника, ама оттогава си имат други грижи.
цитирай
7. fun1001 - :-)))) не е никак чудно, Кой е по мазен гей
15.09.2020 18:13
тук, педерастията е издигната В култ

/ дал си перфектна диагноза Русти
Аз като главната психоложка
мога само, да завидя на твоето Орлово око )
у лексито, има, и лиготия, и педерастия
... и най-грозното - агресивен хроничен неосъзнат садизъм
... и тук, съм най-сериозна
аз, Юлия
цитирай
8. kaliban3 - тук, педерастията е издигната В ...
15.09.2020 18:18
fun1001 написа:
тук, педерастията е издигната В култ

/ дал си перфектна диагноза Русти
Аз като главната психоложка
мога само, да завидя на твоето Орлово око )
у лексито, има, и лиготия, и педерастия
... и най-грозното - агресивен хроничен неосъзнат садизъм
... и тук, съм най-сериозна
аз, Юлия

пропускаш и мазохизма му.
цитирай
9. rustam - Юлия,
15.09.2020 18:21
fun1001 написа:
тук, педерастията е издигната В култ

/ дал си перфектна диагноза Русти
Аз като главната психоложка
мога само, да завидя на твоето Орлово око )
у лексито, има, и лиготия, и педерастия
... и най-грозното - агресивен хроничен неосъзнат садизъм
... и тук, съм най-сериозна
аз, Юлия

аз просто внимателно чета и гледам. Самият лекси написа, че връщал три пъти картината от аватара си на художника, за да постигне "артистичната" извивка на ръката му. Като я гледам таз извивка, бих я нарекъл не артистична, а......
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kaliban3
Категория: Поезия
Прочетен: 103667
Постинги: 48
Коментари: 766
Гласове: 364
Архив