Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.11.2013 13:51 - Сърцето ми е Феникс ...
Автор: milady Категория: Хоби   
Прочетен: 823 Коментари: 2 Гласове:
2

Последна промяна: 12.10.2014 20:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
                Плюс и  минус ,са във вечна  игра........
                   И  всичко е перфектно   така ..
                    и двамата знаем отлично правилата ,
                    и със страст ,започваме наново играта.

                  Ти ме будиш със сложни интегрални схеми,
                   а ,вечер ми шепнеш...красиви поеми..
                   докосваш тялото ми нежно и го гравираш,
                   и послее шеметно ме интегрираш ..

                   Търкам очи от умора ,прости ми ,ноо...
                   вече не мога без тeзи строфи любими ..
                    Как сълзите ми виртуозно игнорираш ,
                   и за ощее любовни усмивки , нахално се взираш ;)...

                    Някой ден, ако посмееш да рискуваш  ,
                    и решиш да ме апострофираш, 
                    и ako там на ешафода ме дешифрираш....
                    Изумен  една малка грешница ще видиш .

                    Тогава знам, в очите на палача ...
                    ще се търкулне  скрито  сълзата .
                    Недей ,не плачи  за мен ,палачо !
                    Аз  съм Птица  ,безсмъртна ,
                    и пак ще се върна ...

                  Давай смело , убий ме ,изгори ме 
                  на твоята  клада от горящи слова !
                  Превърни ме в пепел , и какво от това..
                  аз пак ще скитам свободна по света.....
              
         
                 Сърцето ми е Феникс ,не забравяй това !!

               
                      
                    
                                                         
                                                  Реверанс Джули
                                                  Саарланд /20 .11. 13/
                            
                         
                      





Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - empaty is....
29.11.2013 14:13
Amour Divin...

http://youtu.be/aGkSrx3UbmY


цитирай
2. kenzovnaks - wonderfully
29.11.2013 22:06
My presious ...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2276155
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол